• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
11
فرمانداردورود خبر داد؛

۳۰۰ تست مثبت کرونا در سه روز اخیر در دورود / روند ابتلا به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است

  • کد خبر : 6415
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
۳۰۰ تست مثبت کرونا در سه روز اخیر در دورود / روند ابتلا به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است
فرماندار دورود از افزايش موارد ابتلا به كرونا در شهرستان دورود خبر داد و روند ابتلا به كرونا را صعودي عنوان كرد.

به گزارش پايگاه خبري گهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دورود ، خدانظر دريكوند فرماندار دورود  در این خصوص گفت:روند ابتلا به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آتی روزهای سختی را در شهرستان شاهد خواهیم بود.

دریکوند خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته در دورود ۹۵۵ نفر جهت تست کرونا به مراکز بهداشتی مراجعه کردند که از این تعداد تست حدود ۳۰۰ نفر مثبت بوده است.

وی بیان داشت:آمار سه روز اخیر در دورود بدین معناست که اگر با همین روال پیش برویم در ده دوازده روز آینده وضعیت مبتلایان و بستری ها به شدت بحرانی خواهد بود.

فرماندار دورود با بیان اینکه مردم می بایست پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند، افزود: اصناف و بازاریان دورود در دو روز اخیر همراهی خوبی را با ستاد کرونا داشتند و مغازه خود را تعطیل کردند که از این بابت از این عزیزان قدردانی می شود.

وی خاطرنشان کرد:بسیاری از هیئت های عزاداری پروتکلهای بهداشتی را رعایت می کنند اما معدود هیئت ها و موکب هایی هستند که متأسفانه مسائل بهداشتی را نادیده گرفته و با شربت و چای نذری سلامت مردم را به خطر می اندازند.

فرماندار دورود با بیان اینکه مردمی که در روزهای تاسوعا و عاشورا قصد شرکت در مراسم عزاداری را دارند حتما نکات و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند تصریح کرد: این عزیزان برای سلامتی خود، خانواده و اطرافیان از ماسک استفاده کنند و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

وی با خواست از مردم جهت خودداری از خوردن هرگونه نذری اعم از شربت و چای در موکب های عزاداری خاطرنشان کرد:امیدواریم با رعایت کردن مردم در دو روز آینده شاهد کاهش مبتلایان و بستری های کرونا باشیم.

وی اضافه کرد: کلیه مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری شهرستان دورود مسدود هستند به همین جهت از مردم خواهش می کنیم در این مناطق حضور پیدا نکنند.

فرماندار دورود بیان داشت:خودروهای پلاک غیربومی در سطح شهر جریمه یک میلیون و ۵۰ هزار تومانی خواهند شد که این جریمه غرقابل بخشش است و چنانچه دیر پرداخت شوند دوبرابر خواهند شد.

وی گفت:با توجه به سرعت انتشار ویروس جهش یافته دلتا و ابتلای بالای این ویروس ضرورت الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیش از پیش احساس می شود و هیچ کس نمی تواند با ساده انگاری در امان باشد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.