• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6
فرمانده انتظامی لرستان؛

۵۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و تهران کشف شد

  • کد خبر : 8788
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
۵۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و تهران کشف شد
فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۳ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و تهران بزرگ در این استان خبر داد.

به گزارش گهر به نقل از مهر، سردار یحیی الهی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، تهران بزرگ و شهرستان الیگودرز در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کردند.

 

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور هستند.

 

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس تهران بزرگ برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

 

سردار الهی، تصریح کرد: سرانجام تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، تهران بزرگ و شهرستان الیگودرز پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۵۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

 

وی با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان هرگونه اخبار خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.