• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
5
روح تازه در کالبد اداره ارشاد دورود دمیده شد

کوروش رشنو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود شد

  • کد خبر : 9660
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
کوروش رشنو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود شد
کورش رشنو سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود شد.

🔸 به گزارش گهر، طی حکمی از سوی اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کورش رشنو به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب و معرفی شد.

🔸 صبح امروز مراسم معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود با حضور محمد لروند معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و تیمور احمدوند حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

🔸 فرماندار دورود نقش هنرمندان و پیشکسوتان را عرصه فرهنگ در ترویج ارزش های اسلامی بسیار موثر دانست و گفت: هنرمندان می توانند در جنبه های مختلف هنری همچون هنر بیان، کلام، نوشتار، شعر، نمایش و…. پیام های ارزشمند را ماندگار کنند که از جمله این هنرها، بیان تاریخ روایی اسلام است.

🔸 سید مصطفی موسوی نصر یکی از وظایف این نهاد را توسعه شورای فرهنگ عمومی و تقویت این شورا دانست و افزود: یکی از عوامل موثر در توسعه شورای فرهنگ عمومی، دبیر شورا است و دبیری شورا بر عهده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

🔸 فرماندار دورود خدمت رسانی به مردم را در هر سنگری قابل تقدیر و ارزشمند دانست و گفت: مهم نیست که یک روز، یک سال و یا چندین سال در سنگر خدمت رسانی فعالیت داشته باشیم، مهم آن است که بتوانیم بهترین خدمات را در حد توان ارائه کنیم تا هر چه بیشتر رضایت بندگان خدا را فراهم کنیم که رضایت خداوند را شامل می شود.

کوروش رشنو در کارنامه خود کارشناس سمعی بصری و مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود، مسئول انجمن اهل قلم هزار و یک شب، دارنده عناوین برتر جشنواره های داستان در سطح استان و کشور، دبیر جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس شهید آوینی ، داور جشنواره های متعدد داستان نویسی و… را دارد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=9660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.