• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10
فرماندار شهرستان دورود:

وضعیت ابتلا به کرونا در دورود رو به افزایش است

  • کد خبر : 6280
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۰
وضعیت ابتلا به کرونا در دورود رو به افزایش است
فرماندار دورود گفت: وضعیت ابتلا به کرونا در دورود رو به افزایش است و این وضعیت نگران کننده است.

به گزارش پایگاه خبری گهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری، خدانظر دریکوند روز شنبه (9مرداد 1400) خاطرنشان کرد:شمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به ماه گذشته در دورود افزایش یافته و این امر وضعیت شهرستان را در شرایط قرمز و پرخطر قرار داده و شاهد افزایش چشمگیر بیماران شناسایی شده مبتلا به این ویروس هستیم.

وی افزود: از ابتدای مرداد ماه تا روز گذشته تعداد 1047 نمونه تست کرونا در شهرستان گرفته که از این تعداد تست 530 نفر مثبت اعلام شده است.

وی اظهار داشت:مردم می بایست بیش ازاین پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند و توقع اینکه همه چیز با زور و اجبار حل بشود را نداشته باشند.

فرماندار دورود تصریح کرد:مردم باید بدانند جان خود و خانواده هایشان در خطر است و به همین منظور پروتکلهای بهداشتی را از درب منزل با زدن ماسک بیش از پیش رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیماران از دورهمی های خانوادگی بوده اند افزود:حضور در تجمعات،مراسم های ترحیم و عروسی و شب نشینی های خانوادگی از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا هستند که ضرورت دارد شهروندان از حضور در اینگونه تجمعات خودداری نمایند.

فرماندار دورود با اشاره به اینکه روند وکسیناسیون در دورود با سرعت خوبی پیش می رود افزود: افراد هدف دریافت واکسن بعد از تماس و یا پیامک از سوی شبکه بهداشت حتما به مراکز واکسیناسیون در شهرستان مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند تا چند هفته بعدد ممکن است مجددا مبتلا شوند افزود: توصیه می‌شود افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده اند و یا حتی این بیماری را پشت سر گذاشته اند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

فرماندار دورود اضافه کرد: زندگی هنوز به حالت عادی بازنگشته است و هر گونه سهل انگاری و غفلت در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تهدیدی برای سلامتی شهروندان و عزیزان آنها خواهد بود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.