• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
13
معاون استاندار لرستان تشریح کرد؛

آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در لرستان به تفکیک مشخص شد

  • کد خبر : 5948
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در لرستان به تفکیک مشخص شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: میزان آرای اخذ شده توسط نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در لرستان به تفکیک مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری گهر، محمود ثمینی شامگاه یکشنبه در سخنانی آرای کسب شده نامزدهای ریاست جمهوری در لرستان را به تفکیک شخص اعلام کرد و اظهار داشت: حضور حماسه آفرین مردم غیور لرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شرایط کرونایی که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی همراه بود، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم استان لرستان افزود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: با توجه به تبلیغات وسیع دشمنان و شبکه‌های معاند در جهت دلسرد کردن مردم برای حضور نیافتن در انتخابات ۲۸ خرداد، شاهد مشارکت ۴۸ درصدی مردم لرستان در پای صندوق‌های اخذ رأی بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده از شمارش آرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، نتایج قطعی آرا کسب شده توسط هر کدام از نامزدها به تفکیک مشخص شد.

ثمینی ادامه داد: آقای سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۴۱۶ هزار و ۳۳۹ رأی معادل ۵۸.۶۹ درصد آرا لرستان را به خود اختصاص داده و به این ترتیب بیشترین رأی در استان به این نامزد انتخاباتی اختصاص یافته است.

وی افزود: آقای محسن رضایی میرقائد به عنوان نفر دوم انتخابات ریاست جمهوری در لرستان، حائز ۱۶۰ هزار و ۲۰۰ رأی معادل ۲۲.۵۹ درصد، نفر سوم آقای عبدالناصر همتی تعداد ۴۵ هزار و ۹۹۷ رأی معادل ۶.۴۹ درصد و چهارمین نفر آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۲ هزار و ۹۳۹ رأی معادل ۱.۸۳ درصد آرای لرستان را از آن خود کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: پس از شمارش تمامی صندوق‌های اخذ رأی در استان، مجموع آرا حاصل آمده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجموعاً ۶۳۵ هزار و ۵۵۱ رأی صحیح و تعداد ۷۳ هزار و ۸۴۹ رأی باطله در لرستان به ثبت رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان ضمن تبریک به منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از مردم فهیم لرستان، عوامل اجرایی، فرمانداران، بخشداران، کادر بهداشتی حاضر در شعب، عوامل انتظامی، امنیتی، نظامی و تمامی افرادی که ستاد انتخابات را در برگزاری یک انتخابات سالم، امن، بی‌طرفانه و قانونمند یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و برای خادمین ملت در جهت خدمت به مردم شریف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.