• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9
توضيحات تكميلي فرماندار دورود:

آشكار شدن تخلف محرز، در بازشماري آراي صندوق هاي راي شهرستان دورود

  • کد خبر : 6052
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۱۵
آشكار شدن تخلف محرز، در بازشماري آراي صندوق هاي راي شهرستان دورود
فرماندار دورود گفت: با آغاز روند بازشماری آرا ، در یکی از صندوق ها اختلاف رأی قابل ملاحظه ای دیده شد که بر همین اساس تعداد ۸ صندوق دیگر بازشماری شد که در این ۸ صندوق اختلاف محسوس و موثری دیده نشد.

به گزارش پايگاه خبري دورود به نقل از روابط عمومی فرمانداری دورود، خدانظر دريكوند فرماندار دورود روز سه شنبه بیان داشت: به دنبال شکایت برخی از نامزدهای انتخابات شورای شهر دورود و با موافقت هیات نطارت استان بازشماری تعدادی از صندوق‌های اخذ رای با نظارت کامل هیات نظارت و هیأت اجرایی شهرستان انجام گرفت و در پی آن تغییراتی در لیست اولیه ایجاد شد.

خدانظر دریکوند خاطرنشان کرد: با آغاز روند بازشماری آرا ، در یکی از صندوق ها اختلاف رأی قابل ملاحظه ای دیده شد که بر همین اساس تعداد ۸ صندوق دیگر بازشماری شد که در این ۸ صندوق اختلاف محسوس و موثری دیده نشد.

وی با بیان اینکه اختلاف رأی تنها در یک صندوق بوده است افزود:اضافه کردن تعداد آرای نامزدها در صورتجلسه نهایی شعبه اخذ رای ممکن است به دلیل سهل انگاری و خستگی مفرط اعضای شعب و یا عمدی بوده باشد.

فرماندار دورود اظهار داشت: هیچگونه تخلفی از سوی نامزدهایی که رأی آنها تغییر کرده صورت نگرفته و حتی یک برگه رأی از آنها باطل نشده است و تنها آرای اضافی که به ناحق در صورتجلسه منظور شده بود از آمار نهایی کسر و نتیجه نهایی اعلام شده است.

وی اضاف کرد: کلیه اعضای شعبه ای که در آن این تخلف صورت گرفته جهت پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه نامزدهای معترض می توانند امروز و فردا اعتراض خود را به هيات نظارت بر انتخابات واقع در استانداری لرستان تحويل دهند افزود:حفاظت و صیانت از آرای مردم و حفظ حقوق نامزدهای شورای شهر اولویت و دغدغه همه عوامل برگزاری انتخابات است که در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.