• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
10
سرپرست آموزش و پرورش استان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون معلمان لرستانی همزمان با عید سعید غدیر

  • کد خبر : 6242
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
آغاز واکسیناسیون معلمان لرستانی همزمان با عید سعید غدیر
سرپرست آموزش و پرورش لرستان آغاز واکسیناسیون معلمان استان همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري گهر، سید عیسی سهرابی امروز پنجم مرداد ماه در حاشیه سی‌و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که بصوت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اجلاس به صورت دو روزه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مهمترین هدفی که این اجلاس دنبال می‌کند موضوع بازگشایی مدارس در  سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است.

سهرابی افزود: متناسب با هدف کلی با وجود مهمانان و حضور رئیس جمهور و و زیر آموزش و پرورش راهکارها و سیاست‌هایی که دستگاه تعلیم و تربیت در سال جدید دنبال می‌کند در این دو روز تشریح خواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان در خصوص واکسیناسین معلمان در استان بیان کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت از روز عید بزرگ غدیر واکسیناسیون معلمان در سراسر کشور برای تزریق دز اول آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دومین دز در شهریورماه برای معلمان تزریق می‌شود و هنوز برای واکسیناسیون دانش‌آموزان تصمیماتی اتخاذ نشده است.

سهرابی اضافه کرد: در لرستان ۲۷ هزار معلم را برای تزریق واکسیناسون در اولویت قرار دادیم و در فاز دوم واکسیناسیون نیز رانندگان سرویس‌های مدارس استان نیز واکسینه خواهند شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان در خصوص استفاده از ظرفیت فضای مجازی در مدارس استان گفت: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری خواهد بود و البته سناریوهایی برای استفاده از آموزش آنلاین در نظر گرفته شده و در دستگاه تعیلیم و تربیت ممکن است آموزش‌ها به صورت ترکیبی انجام شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.