• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

آلودگی هوا ۵ شهر لرستان را به تعطیلی کشاند

  • کد خبر : 7798
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
آلودگی هوا ۵ شهر لرستان را به تعطیلی کشاند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از تعطیلی پنج شهر استان بر اثر آلودگی هوا خبر داد.

مهدی پازوکی با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا استان لرستان در دو نوبت صبح و عصر در روز یکشنبه افزود: با توجه به تداوم شرایط کنونی جوی، فردا در مناطقی از جمله کوهدشت، رومشکان، پلدختر، دورود و بروجرد تمامی مقاطع آموزشی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی فعال خواهند بود.

وی افزود: بنا بر پیش بینی هواشناسی و تصمیمات کارگروه اضطرار در نوبت عصر مقرر گردید؛

به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ برای پنج شهرستان بروجرد، دورود، پلدختر، کوهدشت و رومشکان، کلیه ادارات(بجز مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی) تعطیل گردد و همچنین فعالیت کلیه مراکز آموزشی بصورت غیر حضوری و از بستر شبکه شاد انجام شود
⚡ برای بقیه شهرستان های استان مقرر شد صرفا مقاطع پیش دبستانی و دبستان و متوسطه اول بصورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت پذیرد.

مقرر شد؛ کلیه مراکز بهداشتی ، درمانی، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهر های استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم نمایند.

مقرر شد؛ توصیه های لازم از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به همه افراد جامعه و به‌طور ویژه سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و عروقی و تنفسی به منظور پرهیز از تردد غیر ضرور در فضای باز و استفاده از ماسک و وسایل حفاظتی در شرایط آلودگی هوا صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.