• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
10

ابتلای ۵۰۰ پرستار لرستانی به کرونا/ ۷۰ تخت بیمارستانی جدید راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 4573
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
ابتلای ۵۰۰ پرستار لرستانی به کرونا/ ۷۰ تخت بیمارستانی جدید راه‌اندازی می‌شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ابتلای ۵۰۰ پرستار لرستانی به کرونا گفت:با توجه به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیماران کرونایی حدود ۷۰ تخت بیمارستانی جدید به زودی در خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

عباس پزشکی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان لرستان اظهارداشت: تعداد مراجعه و بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان بسیار زیاد است به طوری که ظرفیت بسیاری از بیمارستان‌های استان تکمیل است ولی با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده جهت بستری بیماران جدید مشکلی نداریم و کلیه خدمات به بیماران ارائه می‌شود.

وی افزود: در شهرستان خرم‌آباد با توجه به تکمیل شدن ظرفیت بخش‌های بستری بیماران کرونایی، مراکز درمانی و بیمارستانی طی روزهای آینده مکان سابق مرکز اعصاب و روان  این شهرستان با ظرفیت 60 تا 70 تخت راه‌اندازی می‌شود که در صورت نیاز بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز نیز بستری شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: متاسفانه طی 9 ماهه گذشته از تعداد حدود 2 هزار و 700 پرستار شاغل در مراکز درمانی و بیمارستانی استان لرستان تست کرونای 500 نفر از آنها مثبت که  در حال حاضر  وضعیت عمومی آنها   بهبود یافته و به کار برگشته‌اند و تنها یک پرستار تاکنون بر اثر ابتلا به کرونا شهید شده است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.