• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7

ادامه آموزش مجازی در شهرهای قرمز لرستان

  • کد خبر : 7606
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
ادامه آموزش مجازی در شهرهای قرمز لرستان
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش درشهر‌های قرمز مجازی، مدارس کم جمعیت روستا‌یی و عشایری حضوری و شهر‌های نارنجی ترکیبی می باشد.

سید عیسی سهرابی گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تا پایان هفته جاری فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس شهری استان که وضعیت کرونایی آن‌ها قرمز است در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی برگزار می‌شود و در شهر‌های نارنجی مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی بصورت مجازی و مدارس دوره متوسطه اول و دوم هم بصورت ترکیبی برگزار خواهد شد . سهرابی به وضعیت آموزش در روستا‌ها هم اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۲۰ درصد دانش‌آموزان استان از زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و یا وسایل الکترونیکی برخوردار نیستند که این تعداد بیشتر در مناطق روستا‌یی، عشایری و حاشیه‌ شهرها حضور دارند و با این احتساب فعالیت مدارس با جمعیت کمتر از ۳۰ نفر در این مناطق بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان، آموزش و سلامت را دو عنصر اساسی در جامعه دانست وگفت: دغدغه مسئولان ستاد کرونا این است که هم آموزش تداوم داشته باشد و هم سلامت جامعه تأمین شود.
وی در مورد رنگ‌بندی وضعیت کرونا در استان هم گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان شهر‌ستانهای خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، سلسله و دلفان،پلدختر، ازنا، و چگنی قرمز و شهر‌ستانهای کوهدشت و رومشکان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.
صبح امروز در جلسه ستاد کرونای استان نحوه فعالیت مدارس به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت بر این اساس علاوه بر موارد بالا کلاس های دروس مهارتی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز در در کلیه شهرها و مناطق استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.