• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6
با حضور مسئولان شهرستان دورود:

افتتاح واحد بسته بندی تخم مرغ در شهرستان دورود

  • کد خبر : 4880
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱:۱۱
افتتاح واحد بسته بندی تخم مرغ  در شهرستان دورود
يك واحد بسته بندي تخم مرغ در شهرستان دورود افتتاح گرديد.

به گزارش پايگاه خبري گهر، در  سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور فريبا بهاری معاون فرماندار شهرستان دورود، محسن اکبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و سایر مسئولین از ادارات دامپزشکی، شهرداری و جهاد کشاورزی واحد بسته بندی تخم مرغ برادران یاراحمدی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  در شهرستان دورود افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئيس جهاد كشاورزي شهرستان دورود در خصوص اين طرح گفت: این واحد با سرمایه شخصی به مبلغ ۲ میلیارد تومان، با اشتغالزایی مستقیم ۸ نفر و با مساحت ۳۵۰ متر و ظرفیت سالیانه بیش از ۲۰۰ تن آغاز بکار نمود.
وي در ادامه ضمن تشکر از همه دست اندر کاران این طرح بيان داشت:  این واحد در حال حاضر نیاز شهرستان را تامین مي نمايد و در آینده ای نزدیک تخم مرغ در سطح شهرستان تنها بصورت بسته بندی عرضه خواهد شد.
ایشان ابراز داشتند:   در سطح یک تخم مرغ حدود ۱۱ هزار منفذ وجود دارد که از راه این منافذ, اکسیژن, دی اکسید کربن و همچنین قارچ ها و باکتری ها می توانند وارد تخم مرغ شده و موجب فساد و کاهش عمر انباری تخم مرغ شود.

محسن اکبری افزود: بسته بندی تخم مرغ موجب کاهش فساد و در نتیجه افزایش عمر انباری تخم مرغ خواهد شد و سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.