• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
16
با مشارکت بانک سپه صورت گرفت؛

افتتاح یک واحد آموزشی ۳ کلاسه در کوهدشت

  • کد خبر : 6912
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۰۷
افتتاح یک واحد آموزشی ۳ کلاسه در کوهدشت
یک واحد آموزشی ۳ کلاسه با مشارکت بانک سپه استان لرستان و در راستای محرومیت زدایی در روستای خوشناموند کوهدشت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گهر  به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مبلغی نماینده مردم شهرستانهای کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت ، غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان ، بیرانوند فرماندار ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی ، رضاییان معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس لرستان ، مدیر آموزش و پرورش منطقه ، مهدیان سرناظر ابنیه ، اقبالی ناظر تاسیسات نوسازی مدارس و تنی چند از مسئولین استانی ، مدرسه ۳ کلاسه شهید ضرونی روستای خوشناموند کوهدشت به بهره برداری رسید .

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اظهار داشت : گرامی ترین و نیکوترین کارها نزد خداوند متعال کمک به دیگران و حل مشکلات دیگر مردم است و ساخت مدرسه آن هم در مناطق محروم و کم برخوردار یکی از نیکوترین این کارهاست .

وی در ادامه افزود: ما باید علاوه بر تلاش برای بهبود وضعیت مادی ، در راه اعتلای فرهنگ ، اخلاقیات و معنویات ، تلاش خود را مضاعف کنیم .

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از همه خیرین مدرسه ساز و بالاخص مدیریت بانک سپه استان، خاطر نشان کرد: ارتقا معنویات، فرهنگ و دانش ، محور اصلی پیشرفت هر جامعه است و مدرسه سازی بعنوان مصداق واقعی و اصلی عمل صالح ، مرکز آموزش برای فرزندان مملکت هستند ، جائیکه در آن هم آموزش علمی می بینند و هم با دیدن تلاش خیرین در راه اعتلای فرهنگ کشور ، پرورش میآبند .
مبلغی در ادامه افزود: مهمترین موضوع انسان است و ساخت انسان و تربیت آن موجب بوجود آمدن جامعه ای پویا ، ساخته شده ی سرشار از معنویات و پیشرفت خواهد شد .

امیر غفوری نژاد بعنوان سخنران پایانی این مراسم باشکوه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۶۳۰۰ شهید لرستانی و تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) از نماینده مردم کوهدشت و رومشکان به سبب پیگیری ایشان در بحث افزایش اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس تشکر کرد و افزود : در سال گذشته و در هفته گرامی داشت دفاع مقدس ، کلنگ این واحد آموزشی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم به زمین زده شد و با تلاش های شبانه روزی  مهرزاد مهدیان سرناظر منطقه ، اقبالی ناظر تاسیسات ، دقیقا در بازده زمانی یکسال و مصادف با هفته دفاع مقدس شاهد تحویل آن به دانش آموزان عزیز هستیم .

غفوری نژاد با تشکر از آقای شیراوند مدیر عامل شرکت سایه گستر کوهدشت بعنوان پیمانکار پروژه ، افزود : این واحد آموزشی با مشارکت بانک سپه و با ۲۰۰ متر مربع زیربنا با صرف اعتبار ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث گردیده است .

وی در ادامه تصریح کرد : هم اکنون ۱۳ واحد آموزشی با ۴۳ کلاس درس و با ۲ هزار ۴۰۰ متر مربع زیربنا در شهرستان کوهدشت در دست ساخت می باشد که برای احداث آنها بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.