• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6
در هفته دولت برگزار گردید

افتتاح 15 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد/بهره برداری از 17 طرح هادی روستایی

  • کد خبر : 4192
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
افتتاح 15 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد/بهره برداری از 17 طرح هادی روستایی
ظفر پاپی/گهرخبر: به گزارش پایگاه خبری گهرخبر صبح امروز به مناسبت هفته دولت چندین طرح عمرانی،خدماتی و مساعدتی در شهرستان دورود به بهره برداری رسید.

ظفر پاپی/گهرخبر: به گزارش پایگاه خبری گهرخبر صبح امروز به مناسبت هفته دولت چندین طرح عمرانی،خدماتی و مساعدتی در شهرستان دورود به بهره برداری رسید.

افتتاح 15 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد دورود

صبح امروز آیین افتتاح 15 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش با حضور نماینده دورود و ازنا،فرماندار ،خورشیدوند رئیس کمیته امداد و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

خورشیدوند رئیس کمیته امداد دورود در حاشیه این طرح گفت: این 15 واحد مددجویان به اعتبار 11 میلیارد و 120 میلیون ریال تکمیل و امروز  به آنان تحویل می گردد.

 

افتتاح طرح ملی کانال هدایت سیلاب   روستای دهنو

صبح امروز طرح ملی کانال هدایت سیلاب و  روان آب های سطحی روستای دهنو با حضور نماینده دورود و ازنا،فرماندار، رئیس مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

رئیس مسکن انقلاب اسلامی دورود در حاشیه این افتتاحیه گفت: اعتبار این طرح از اعتبار حوادث ملی تامین شده و این کانال از طرح های ملی شهرستانی است که با توجه به سیلاب های سال گذشته، این طرح تصویب شده است و هم اکنون آماده ی بهره برداری است.

افتتاح 16 طرح هادی روستایی

صبح امروز با حضور نماینده دورود و ازنا،فرماندار، دالوند رئیس مسکن و شهرسازی و جنعی از مسئولین شهرستانی 16 طرح هادی روستایی در روستاهای مختلف شهرستان دورود افتتاح شد.
حسین گودرزی در حاشیه افتتاحیه این طرح با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: نظام جمهوری اسلامی در جهت محرومیت زدائی حرکت می کند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله ای بین مردم و مسئولین وجود ندارد.
در ادامه ایشان با توجه به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر نظام جمهوری اسلامی که مسئولین خدمتگزاران مردم هستند، خاطر نشان کرد: ما امروزه شاهد تحقق این فرمایشات در عرصه جامعه هستیم که آنقدر این نزدیکی و همراهی وجود دارد که هیچ احساس فاصله و جدائی بین مردم و مسئولین نیست و این از بزرگترین نعماتی است که در این دوره به ما ارزانی شده است.

افتتاح ۱۷ طرح هادی روستایی دورود

تولیدی لنت ترمز خودرو

بهره برداری از طرح تولیدی لنت ترمز خودرو با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی

این طرح با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی مستقیم ۸ نفر در زمینه تولید لنت خودروهای پراید،تیبا،پژو و سمند فعالیت دارد.

گفتنی است این واحد دومین واحد تولیدی لنت ترمز خودرو در استان لرستان است که روزانه ۴۰۰ جفت لنت تولید می کند.

لنت خودرو دورود

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.