• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
سرمربی جدید خیبر خرم آباد معرفی شد

امید روانخواه خیبری شد

  • کد خبر : 4226
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
امید روانخواه خیبری شد
معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با حضور قائم مقام مالک تیم خیبر‌ و مدیرعامل تیم ‌برگزار شد.

‌به گزارش ” گهرخبر” به  نقل از روابط عمومی باشگاه خیبر، ‌در جلسه‌ای که با حضورحسین اسدی‌پور قائم مقام مالک تیم خیبر‌ و ولی خسروی مدیرعامل تیم ‌برگزار شد، امید روانخواه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد معرفی و توافق کامل انجام و قرارداد وی به عنوان سرمربی فصل جدید خیبر امضا شد.

قائم مقام مالک باشگاه خیبر‌ خرم‌آباد در این مراسم با بیان اینکه استان لرستان به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی فقیر بوده و کمبودهای شدیدی دارد، اظهار داشت: در حوزه فوتبال استان، این فقر و کمبودها بسیار محسوس بوده و سبب شده لرستان نتواند در طی سالیان اخیر در عرصه پرشورترین ورزش کشور نقش‌آفرینی کند.

حسین اسدی‌پور مهم‌ترین سیاست باشگاه خیبر خرم‌آباد را نقش‌آفرینی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان لرستان به ویژه در حوزه فوتبال خرم‌آباد عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های معنوی و کمک مسئولان استانی، لرستان را در عرصه فوتبال به جایگاه واقعی خود برسانیم و با توسعه زیرساخت‌های ورزشی این روند را آغاز کنیم.

قائم مقام مالک باشگاه خیبر‌ خرم‌‌آباد با انتقاد از روند بی‌توجهی به فوتبال استان لرستان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران فراوانی مایلند در این حوزه به ویژه توسعه زیرساخت‌ها فعالیت کنند و امیدواریم این زمینه برای سرمایه‌گذاران فراهم شود.

وی با بیان اینکه باشگاه خیبر خرم‌آباد تلاش دارد با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استان لر‌ستان برای توسعه فوتبال تلاش کند، اضافه کرد: ‌با وجود اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش، هنوز لرستان در این عرصه جایگاهی ندارد و امیدواریم با تلاش‌های همه‌جانبه ظرفیت‌های مغفول را به منصه ظهور برسانیم.

وی با قدردانی از‌ حمایت های بی‌شائبه استاندار‌، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان تصریح کرد: در نظر داریم یک کمپ حرفه‌ای در استان لرستان تاسیس کنیم و با شناسایی جوانان مستعد در حوزه فوتبال، لرستان را به مانند دهه 50 در عرصه فوتبال به جایگاه برتر منطقه برسانیم تا این استان نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات مهرداد خادمی سرمربی فصل قبل خیبر اظهار داشت:‌ تغییر یک بخش طبیعی در ورزش محسوب می‌شود، ما از تلاش‌ها و زحمات مهرداد خادمی در فصل گذشته تشکر می‌کنیم‌ و برای وی در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت داریم.

وی با حمایت همه‌جانبه از انتخاب امید روانخواه به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: با مشورت‌های مالک باشگاه خیبر و تجربه ملی امید روانخواه به این نتیجه رسیدیم که وی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنیم. وی یکی از بازیکنان باتجربه و در لیگ دو نیز مربیگری کرده و این لیگ را به خوبی می‌شناسد و امیدواریم با سرمربی جدید به نتایج دلخواه برسیم.

وی با بیان اینکه در نظر داریم از ظرفیت‌های بومی نیز در تیم خیبر بهره بگیریم گفت: اکثر بازیکنان تیم از استان هستند ولی در پست‌هایی که به بازیکن نیاز داشته باشیم حتما از ظرفیت‌های کشوری استفاده خواهیم کرد. سرمربی جدید نیز خود تاکید دارد از بازیکنان بومی استفا‌ده کند و در کادر فنی نیز حتما نیروهای بوی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه استان لرستان تاکنون به صورت حر‌فه‌ای در لیگ‌های کشور تیم‌داری نکرده است، گفت‌: در باشگاه خیبر ساختار جدید حرفه‌ای باشگاه‌داری را ارائه کرده‌ایم و در نظر داریم با سامدندهی کانون هواداران، تیم خیبر را به جایگاه واقعی‌برسانیم.

مدیرعامل تیم باشگاه خیبر خرم‌آباد نیز در این مراسم با تشکر از زحمات سرمربی سابق تیم خیبر گفت: این تیم تا روزهای پایانی لیگ جزو گزینه‌های صعود بود اما به دلایلی از صعود به لیگ یک باز ماندیم و امیدواریم با کادر فنی جدید بتوانیم به لیگ دسته یک صعود کنیم.

ولی خسروی با بیان اینکه هیئت مدیره ‌ از سرمربی جدید تیم حمایت همه‌جانبه را خواهند داشت، تصریح کرد: در نظر داریم به زودی اردوی تیم را در تهران برگزار کنیم و پس از کسب آمادگی لازم در خرم‌آباد در برابر رقبا به میدان برویم.

وی با بیان اینکه فوتبال جغرافیا نمی‌شناسد، تصریح کرد: اولویت نخست سرمربی تیم استفاده از بازیکنان بومی و بهره‌گیری از نیروهای بومی در کادر فنی است، اما اگر در حوزه‌ای کمبود داشته باشیم قطعا از ظرفیت‌های ملی استفاده خواهیم کرد.

امید روانخواه سرمربی جدید تیم خیبر خرم‌آباد نیز با ابراز خوشحالی از پیوستن به این تیم‌‌ اظهار داشت: با توجه به سابقه مربیگری در لیگ دسته دوم و انسجام خوبی که در هیئت مدیره تیم خیبر دیدم پس از بررسی‌های لازم به این تیم پیوستم.

وی با بیان اینکه قطعا با حضور هواداران پرشور خرم‌آبادی تیم خیبر به جایگاه واقعی خود در فوتبال خواهد رسید، گفت: این تیم می‌تواند به عنوان یکی از پرشورترین هواداران لیگ‌های ایران به خود اختصاص دهد و ‌با فرهنگ بسیار خوبی که ‌مردم لرستان دارند ‌‌با حمایت از خیبر این تیم به لیگ‌های بالاتر صعود کند.

وی با بیان اینکه قول صعود به لیگ دسته یک به نظرم کار اشتباهی است، تصریح کرد: اما مردم و هواداران این تیم مطمئن باشند خیبر بازی بسیار زیبایی ارائه خواهد داد و از کیفیت بازی تیم لذت خواهند برد.

وی با بیان بیان اینکه به زودی کادر فنی با تلفیقی از نیروهای بومی و ملی معرفی خواهد شد، گفت: ترکیب تیم به نظرم خوب است اما در برخی پست‌ها که نیاز به تقویت دارد حتما ‌ بازیکنان با تجربه و با کیفیت به تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی جوان خیبر پیش از این به عنوان سرمربی در تیم‌های شهرداری فومن ، سپیدرود رشت و نیروی زمینی فعالیت کرده است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.