• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6
در آخرین بازی دور رفت لیگ ‌قهرمانان آسیا

اولین شکست استقلال در لیگ آسیا/ضعف دفاعی کار دست مجیدی داد

  • کد خبر : 5433
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
اولین شکست استقلال در لیگ آسیا/ضعف دفاعی کار دست مجیدی داد
استقلال و الدحیل در یکی از زیباترین بازی های این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی نماینده قطر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری گهر به نقل از  “ورزش سه”، در دور سوم و پایانی مرحله رفت از بازی های گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استقلال و الدحیل در استادیوم الجوهرة به مصاف هم رفتند که این بازی زیبا و پر گل در نهایت با برتری نماینده قطر به پایان رسید.

در این بازی استقلال خیلی زود و توسط ارسلان مطهری به گل رسید. ارسال خوب موسوی به دهانه دروازه با ضربه سر گیتاریست آبی پوشان وارد دروازه صالح زکریا شد و تیم مجیدی خیلی زود پیش افتاد ولی به همان سرعت نیز گل تساوی را از الدحیل دریافت کرد.

یک پاس به پشت مدافعین با ضربه ادمیلسون همراه شد که مظاهری آن را برگشت داد ولی در ادامه اولونگا دروازه خالی را باز کرد. دقایقی بعد روی اشتباه مرگبار ریگی اولونگا در مصافی تک به تک با مظاهری قرار گرفت و گل دومش را به ثمر رساند. با این وجود استقلال به بازی برگشت و توسط دیاباته گل تساوی را به ثمر رساند.

خط دفاع آسیب پذیر استقلال که شب کابوس باری را سپری می کرد، روی یک ارسال، المعز علی و عبدالله الاحرق را به حال خود رها کرده بودند که سانتر معز علی با ضربه عبدالله الاحرق به گل سوم الدحیل تبدیل شد و نیمه نخست با برتری تیم قطری به پایان رسید.

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار استقلال بود تا اینکه فرشید اسماعیلی روی یک کرنر و پس از چند کش و قوس، گل تساوی را به ثمر رساند و حساب کار 3 – 3 شد. اما این پایان کار نبود و باز هم استقلال روی غفلت خط دفاعی، اولونگا را به حال خود رها کرده بود و این بازیکن با ثبت یک هت تریک، گل چهارم تیمش را وارد دروازه مظاهری کرد و این بازی در پایان با نتیجه 4 بر 3 به سود قطری ها به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.