• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7
رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دورود:

ايجاد ثبات در بازار مرغ و روغن با توزيع مناسب و نظارت كافي

  • کد خبر : 5082
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۴۷
ايجاد ثبات در بازار مرغ و روغن با توزيع مناسب و نظارت كافي
رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دورود در جلسه شوراي اداري شهرستان دورود كفت: با همكاري فرماندار شهرستان و با توزيع مناسب و نظارت كافي توانسته ايم بازار مرغ و روغن را به يك ثبات پايدار برسانيم.

به گزارش پايگاه خبري گهر، غلامعباس احمدوند رئيس اداره صمت شهرستان دورود در جلسه شوراي اداري شهرستان دورود (19 اسفند 99) كه در محل كانون امام علي (ع) برگزار گرديد گفت: توانسته ايم با توزيع مناسب مرغ و روغن و نظارت كافي به ثبات برسيم.

وي در ادامه با اشاره به مهمترین اقداماتی که در خصوص تنظیم بازار و تشدید بازرسی ها در روزهای پایانی سال در حال انجام است افزود: به میزان کافی روغن نباتی وارد و در شبکه توزیع تزريق گرديده و مقادیری نیز جهت ایام پیش رو و حتی ماه مبارک رمضان ذخیره سازی شده و مشکلی در این زمینه نداریم.
احمدوند يادآور شد: با همکاری فرماندار و مدیریت جهاد كشاورزي مرغ گرم مورد نیاز شهروندان تامین و روزانه با قیمت مصوب توزیع می شود و مباشر جهت وارد کردن مرغ و گوشت منجمد معرفی گرديده است که در هفته آینده توزیع آنها آغاز خواهد شد.
رئيس اداره صمت شهرستان دورود تصريح كرد:  ۷۰ تن برنج ارزان قیمت در فروشگاه ها حاشیه ی شهر توزیع شده و همچنين ۲۵ تن شکردر بسته های یک کیلویی با قیمت هر کیلو ۸۷۰۰ تومان از روزهای آینده توزیع خواهد شد و ذخیره سازی برای ایام ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهدگرفت و ۲۵تن قند در بسته های ۴.۵ کیلویی با قیمت ۴۸۰۰۰ تومان در فروشگاهها توزیع شده است.

وي در پايان گفت: درخصوص اقدامات بازدارنده و تشدید بازرسی،با کمک بازرسان اتحادیه ها، اتاق اصناف و بسیج اصناف و همت همکاران از ۱۰۰۰واحد صنفی تاکنون بازرسی به عمل آمده و پرونده ۷۵ واحد متخلف جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال شده است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.