• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)

برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان تشریح شد

  • کد خبر : 4360
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
برنامه های هفته دفاع مقدس در لرستان تشریح شد
جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان به افتتاح درمانگاه ولایت اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس علاوه بر برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس لرستان، کتاب «حسرت دیدار» رونمایی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان به افتتاح درمانگاه ولایت اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس علاوه بر برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس لرستان، کتاب «حسرت دیدار» رونمایی خواهد شد.

به گزارش گهرخبر حبیب‌الله توکلی امروز ۳۰ شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برنامه‌های پیش‌بینی شده این ایام، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس با ایام ماه صفر مقارن شده و از طرفی ۱۷ مهر، اربعین حسینی، ۲۵ مهر، رحلت پیامبر اکرم(ص) و ۲۶ مهر شهادت امام رضا(ع) را در پیش داریم که برنامه‌های هفته دفاع مقدس متناسب با این ایام برنامه‌ریزی شده‌است.

وی با بیان این‌که ۴۰ سال از مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان می‌گذرد، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای به نمایش گذاشتن گذشت و وحدت نیروهای مسلح است.

توکلی ادامه داد: در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، جوانان این مملکت با خودباوری توانستند ایران را به قدرت موشکی جهان تبدیل کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به این‌که سازش با رژیم صهیونیستی سرانجامی جز شکست ندارد، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و با اشاره به این‌که از ابتدای سال برنامه‌های دفاع مقدس در سه بخش و سه مقطع زمانی برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: در مجموع سه هزار برنامه با ۱۸۰ عنوان برنامه‌های دفاع مقدس است که در طول سال برگزار می شود این در حالی‌است که برنامه‌های دفاع مقدس مجموعاً در ۴۰ هفته و در سه سطح انجام می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که با تاکید بر این‌که بخش اصلی برنامه‌های دفاع مقدس در لرستان از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ادامه دارد و بخش دیگر در آذرماه اجرایی می‌شود، گفت: ۳۱ شهریور، رژه موتوری اقتدار با حضور موتور سواران نیروی انتظامی و یگان امام علی(ع) با ۱۴۰ دستگاه موتور به یاد عملیات کمان۹۹ برگزار می‌شود و در همین روز تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور ۵۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار خواهد شد و پس از آن نمایشگاه دفاع مقدس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان افتتاح می‌شود این در حالی‌است که نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

توکلی دیدار جمعی از فرماندهان دفاع مقدس با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و اقامه نماز وحدت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان برشمرد و با تأکید بر این‌که نشست وحدت و اخوت فرماندهان ارشد ارتش و سپاه در لرستان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: به صدا درآمدن زنگ دفاع مقدس در مدارس و افتتاح درمانگاه ولایت به‌همت بسیج جامعه پزشکی در این هفته صورت خواهد گرفت این در حالی‌است که در این درمانگاه ۵ طبقه‌ای خدمات اورژانس، پرستاری، دندانپزشکی و فیزیوتراپی وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تجلیل از مدافعان سلامت و پرستارانی که در طول کرونا خدمات ارزشمندی ارائه داده‌اند از اهم برنامه‌های دفاع مقدس در لرستان خواهد بود، خاطرنشان کرد: ۳۰ دستگاه تانکر توسط بسیج سازندگی به عشایر کوچ‌رو اهدا خواهد شد این در حالی است که سه هزار بسته لوازم‌التحریر توسط بسیج دانش‌آموزی به دانش‌آموزان نیازمند تقدیم می‌شود.

وی غبارروبی گلزار شهدا، برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شاهیوند، نشست روایتگری با موضوع دفاع مقدس، نشست فرهنگی کارکنان با موضوع خانواده را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان برشمرد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس، همایش زنان اسوه مقاومت، افتتاح مسجد، خانه عالم و مدرسه شبانه‌روزی در منطقه تخت‌چان و رونمایی کتاب حسرت دیدار نیز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.