• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9
ستاد مدیریت کرونا اعلام کرد؛

برگزاری هرگونه مراسم در لرستان ممنوع شد

  • کد خبر : 4123
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
برگزاری هرگونه مراسم در لرستان ممنوع شد
ستاد مدیریت بیماری کرونا استان لرستان برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی شامل مراسمات ترحیم، ختم، عروسی و … در سطح استان را به مدت ۱۰ روز ممنوع اعلام کرد.

به گزارش گهرخبر، جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز یکشنبه ۱۵ تیر ماه به ریاست سید موسی خادمی، استاندار لرستان برگزار و مهمترین مصوبات آن به شرح زیر اعلام شد:

برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی شامل مراسمات ترحیم، ختم، عروسی و … از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به مدت ۱۰ روز در سطح استان ممنوع بوده و با برگزار کنندگان برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.

کارکنان و مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به استفاده از ماسک هستند و از ورود ارباب رجوع و کارمند بدون استفاده از ماسک به دستگاه‌های اجرایی جلوگیری گردد.

مدیران کل دستگاه‌های اجرایی زمینه بهره مندی کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، بانوان باردار و دارای کودک شیرخوار از مرخصی استحقاقی را فراهم آورند.

فعالیت همه رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی و عروسی، کافی شاپ ها، قهوه خانه‌ها و … در سطح استان به مدت ۱۰ روز ممنوع بوده و نیروی انتظامی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اصناف نظارت لازم را در این خصوص بعمل آورند.

استفاده از ماسک در همه اماکن سرپوشیده از جمله پاساژها، مجتمع تجاری و … الزامی بوده و صاحبان این اماکن ملزوم به اجرای این بند می‌باشند. ضمناً سازمان صمت و اصناف استان نظارت لازم را در این خصوص بعمل آورند.

ملاقات‌های عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به مدت ده روز لغو و از روش‌های جایگزین غیر حضوری برای انجام این امور استفاده شود.

شهرداری‌های سطح استان نسبت به ضد عفونی کردن روزانه سرویس ناوگان شهری (اتوبوس و تاکسی) اقدام نموده و رانندگان این وسایط نقلیه را به استفاده از ماسک الزام نمایند.

کتابخانه های عمومی استان از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به مدت ده روز تعطیل شود.

مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از برگزاری مراسمات مشمول تجمع در ادارات و نهادها جلوگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.