• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
8
درخواست کمک اهالی سیلاخور از محیط زیست؛

بوی نامطبوع پساب یک کارخانه، باعث عذاب اهالی منطقه سیلاخور شده است

  • کد خبر : 8369
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۱۱
بوی نامطبوع پساب یک کارخانه، باعث عذاب اهالی منطقه سیلاخور شده است
تا قبل از شروع به کار مجدد این کارخانه،اگر در هر فصلی از منطقه سیلاخور عبور می کردید، از زیبایی ها و هوای عالی آن لذت می بردید.اما مدتی است که هوای منطقه سیلاخور دیگر نه عطر برنج محلی را دارد و نه بوی خوش و طراوت زندگی روستایی.

اگر قصد سفر به بروجرد را داشته باشید یا به هردلیلی بخواهید به منطقه سیلاخور وارد شوید،شک نکنید که بوی تعفنی که از بامداد تا ظهر کل منطقه را فرا گرفته است شما را غافلگیر می کند.اگر بار اول باشد که با این بو روبرو می شوید ممکن است به دنبال منشا آن بگردید ولی اگر از اهالی روستاهای سیلاخور یا شهر چالانچولان باشید با استشمام این بو می فهمید که باز پساب این کارخانه در حال تخلیه است.

پراکندگی این بو چنان وسیع است که از روستای کلنگانه تا شهرک صنعتی بروجرد احساس می شود.اهالی منطقه می گویند که ساعات ابتدایی صبح تا نزدیک ظهر این بوی متعفن در فضا می پیچد و راهی برای خلاصی از آن نداریم و کسی به فریادمان نمی رسد.

در پایان از ریاست محیط زیست لرستان تقاضا داریم که به این قضیه به صورت جدی ورود نمایند،زیرا آلودگی هوا هیچ راهی برای فرار از آن ندارد و در فصل تابستان با روشن شدن کولرها، این بو مستقیما وارد منازل می شود.

اینک که کارخانه و منشا بوی نامطبوع سیلاخور مشخص است،به تذکرات کاغذی اکتفا نکنید و چاره گر مشکل مردم منطقه سیلاخور باشید.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.