• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7
نماینده مردم دورود و ازنا در تذکر شفاهی :

تبعیض در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 4914
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
تبعیض در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
دکتر حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در تذکر شفاهی به تامین اجتماعی و وزارت کار، خواستار رفع تبعیض در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

به گزارش پایگاه خبری گهر، حسین گودرزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: تذکر اول بنده یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود و ادب اسلامی باید در جامعه گسترش یابد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مخاطب فرمایشات رهبری نهادهای بزرگ فرهنگ ساز هستند هم رسانه ها و هم تریبون داران کشور هستند. همچنین از آن جمله نمایندگان مجلس، با توجه به تریبون آزاد و پخش زنده ای که ایجاد می شود. انتظار می رود که همه خود را مخاطب این سخنان بدانیم و هرکس به سهم خود به آن عمل کند و سهم نمایندگان مجلس در این میان بسیار بزرگ است. رسانه ملی برای ترویج ادب اسلامی سخن گفتن و فرهنگ سازی باید به این موضوع اهتمام داشته باشد.

وی ادامه داد: تذکر بعدی من به سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار است، در موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در طرح متناسب سازی؛ مستمری بگیران تامین اجتماعی کمتر از یک سوم سایر صندوق های بازنشستگی مثل خدمات کشوری و لشگری متناسب سازی و افزایش حقوق داشت و گسترده ترین خانواده بازنشستگان کشور این حق را دارند و از خود می پرسند که این تفاوت و این تبعیض از کجا منشأ گرفته است و باید فکری به حال این افراد انجام داد.

گودرزی با تذکر به وزارت راه مطرح کرد: ساز و کار استفاده از اصل 56 برای گرفتن تسهیلات از بانک ها برای پروژه های شرکت توسعه زیرساخت راه ها با بخشنامه ذینفع واحد به مشکل برخورده است، درخواست می کنم آقای اسلامی وقت را مغتنم بشمارند و برای اصلاح این مشکل و تکمیل پروژه راه های فراوانی که شرکت زیرساخت توسعه راه ها در اختیار دارد؛ تلاش کند./

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.