• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
6
حسین گودرزی در جلسه علنی 19شهریور

تذکر شفاهی به 3 وزیر به دلیل عدم تکمیل جاده ازنا-شازند و سد کمندان

  • کد خبر : 4236
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۴۰
تذکر شفاهی به 3 وزیر به دلیل عدم تکمیل جاده ازنا-شازند و سد کمندان
نماینده مردم دورود و ازنا در جلسه علنی 19 شهریور مجلس شورای اسلامی به سه وزیر جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی تذکر شفاهی داد.

ظفر پاپی/به گزارش پایگاه خبری گهرخبر به نقل از خبرگزاری مجلس، حسین گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 19 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در مورد گرانی نهاده‌های کشاورزی به ویژه کود شیمیایی گفت: این اقدام ظلم به تولیدکنندگان و محرومان کشور است، کسانی که بدون استفاده از هرگونه رانت و امکاناتی در محروم‌ترین مناطق کشور استراتژیک‌ترین محصولات را تولید می‌کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است از یارانه و ارز اختصاصی برای ارزان نگه داشتن و تثبیت قیمت نهاده‌های کشاورزی به ویژه کود شیمیایی استفاده شود؛ وزیر جهادکشاورزی اگر نمی‌تواند در این رابطه اقدامی انجام دهد برای اقناع و همراهی با مردم استعفا دهد.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: دو ماه پیش به لرستان سفر کردید و مصوباتی بود و قرار شد جاده ازنا به شازند و اراک و همچنین کمربندی شهرستان دورود تعیین تکلیف شوند اما متأسفانه طی دو ماه نه تنها اقدامی انجام نشد بلکه در این موارد کارها تعطیل شد، شما در رسانه‌ها اعلام کردید تا پایان دولت پروژه‌ها را به اتمام خواهیم رساند بنابراین نیاز است در اتمام این پروژه‌ها تسریع شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم از وزیر نیرو خواستار تکمیل و آبگیری سد کمندان شد و گفت: مردم دو دهه است که منتظر آبگیری این سد هستند؛ همچنین نیاز است تأمین 4 کیلومترانتهایی پروژه  آبرسانی شرب تعیین تکلیف شود زیرا مردم سال‌هاست در کنار اشترانکوه با وجود آب فراوان از آب چاه استفاده می‌کنند./

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.