• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6
در مسابقات کشتی فرنگی جوانان لرستان؛

تیم کشتی فرنگی دورود با ستارگان خود، خوش درخشید

  • کد خبر : 8387
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
تیم کشتی فرنگی دورود با ستارگان خود، خوش درخشید
مسابقات کشتی فرنگی انتخابی جوانان استان با قهرمانی تیم‌ خرم‌آباد به پایان رسید. در این دیدار تیم کشتی فرنگی دورود توانست در تمامی وزن ها صاحب عنوان شود.

به گزارش گهر، این رقابت ها با حضور ۱۰۰ کشتی‌گیر و ۱۲ تیم از شهرستان های استان به میزبانی خرم‌آباد در خانه کشتی این شهرستان برگزار شد.

در پایان رقابت‌ها تیم خرم‌آباد با ۲۱۷ امتیاز به مقام اول دست یافت کوهدشت با ۱۸۵ و نورآباد با ۱۰۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم آرین کاظمی از کوهدشت، علی همتی از خرم‌آباد و میثم رضایی از نورآباد، در وزن ۶۰ کیلوگرم آرین نجفی از خرم آباد، مهرداد احمدی از ازنا و علی جودکی از دورود همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم رضا بیرانوند از خرم آباد، امیرمهدی زار از نورآباد و امیرمحمد باب از دورود مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سیاوش انهاری از پلدختر، مبین حسین پور از کوهدشت و پوریا شریفی از نورآباد، در وزن ۷۲ کیلوگرم عرفان ولی پور از کوهدشت، ابوالفضل کوه از خرم آباد و احمد عیسی نو از معمولان، در وزن ۷۷ کیلوگرم رامتین ضرونی از کوهدشت، علی کر از دورود و پرهام شاکرمی از معمولان موفق به کسب عناوین نخست تا سوم شدند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم عمادرضا زارع از خرم آباد، علیرضا علیزاده از کوهدشت، عرفان بلکانی از بروجرد، در وزن ۸۷ کیلوگرم امیرمحمد ملک از خرم آباد، سینا شیراوند از رومشکان، آریا خوشناموند از کوهدشت در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل دولتی از خرم آباد، یاسین کاظمی از نورآباد و سعید فلاحی از ازنا همچنین در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رضا شاکرمی از خرم آباد، نیکزاد حسینی از نورآباد و حسین دوستی از کوهدشت اول تا سوم شدند.

در این رقابت ها تیم دورود به سرمربیگری برومند اصلان قرع داغی و مربیگری مجید رضایی و عبدالله احمدی شرکت کرده است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.