• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7
امام جمعه شهرستان دورود:

جلوگیری از استخدام های بی ضابطه/ دورود، اهواز دوم

  • کد خبر : 6582
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
جلوگیری از استخدام های بی ضابطه/ دورود، اهواز دوم
حجه الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان دورود در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خواستار رسیدگی به استخدام های بی ضابطه و پارتی بازی در کارخانجات این شهرستان شد.

 

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به این موضوع که برخی از مراجعه کنندگان به دفتر عقیده بر آن دارند که دورود یعنی اهواز دوم سخنی به گزافه نیست و در واقع نیز همینگونه است که دورود با داشتن ظرفیتهای زیاد ولی مشکلات آن بسیار کلان است.

وی افزود: اولین مشکل شهرستان بی کاری است و ما نمی توانیم بصورت آماری اعلام کنیم، مثلا کسی که یک روز کار می کنداو شاغل است بلکه در این وضعیت امروزی مردم اگر سه شغل هم داشته باشند باز هم به مخارج زندگی بسیار بالا نمی رسند ، امروزه در تمام خانواده ها از یک جوان تا چند جوان بیکار و تحصیل کرده وجود دارد و این یک مشکل اساسی است که باید حتماً چاره ای فوری برای آن اندیشیده شود .

خطیب نماز جمعه دورود در مورد فاضلاب شهرستان، بیان کرد: در حال حاضر این مشکل به مواد غذایی مردم نیز رسیده و بسیاری از کشت و کارها مانند برنج و سبزیجات با فاضلاب شهری آبیاری می شوند.

حجه الاسلام حسینی نوری با اشاره به مسائل فرهنگی، تصریح کرد: در مورد مسائلی مانند فرهنگ ما مشکل اساسی داریم بطوری که کتابخانه شهرستان 12هزار جلد کتاب مفید ندارد در حالی که در کتابخانه شخصی اینجانب 7هزار جلد کتاب وجود دارد.

وی افزود: وضعیت اجتماعی که همه می بیندید، اتوبوسرانی که همه اتوبوسها فرسوده هستند، شبکه فرسوده آب شرب، مشکلات آب روستایی، کشاورزان و وضعیت امکانات ورزشی دارای مشکل هستند.

امام جمعه دورود خاطر نشان کرد:  شرکت کفش غزال که برخی از مدیران استانی با رانت و پارتی بازی و اینگونه مسائل با ماهی 750 هزار تومان اجاره دادند، آنهم 8 هزار متر سوله را! چراکسی نیست جلوی این تخلفات را از ابتدا بگیرد؟ هرچند که دستگاه قضایی بیان می دارد حکم خلع ید اینها صادر شده که باید به مردم اعلام گردد

حسینی نوری با تاکید بر این موضوع که مشکل اصلی که این شهرستان را به فلاکت کشیده است ، پارتی بازی است! توضیح داد: همچنان که نماینده محترم بیان داشت دو نفر از نیروهای یکی از ادارات کل در شرکت سیمان مشغول شده اند در حالی که جوانان این شهر بیکار هستند، متاسفانه عزمی برای برخورد با پارتی بازی در این شهر نیست زیرا ما در قضیه شرکت سیمان و اقدامات خلاف قانون گذشته انتظار برخورد قاطع داشتیم و هر مدیری و هر نیرویی که با پارتی بازی بر سر کار آمده حق جوانان این شهر را تضییع نموده و باید از کار اخراج شود.

حسینی نوری در ادامه گفت: از نماینده و مسئولین شهرستان خواستاریم که مدیران پارتی باز را به دادگاه احضار نمایند نه کارگر معترض را. به همین خاطر است که می گویم در این شهرستان یک نیاز است که یک حِلْفُ الْفُضول تشکیل شود و تعدادی از جوانان انقلابی پیگیر امور قانونی این شهرستان بشوند زیرا در موضوع گیربکسهای شرکت سیمان نیز هرچه فریاد زدم کسی یاری نکرد.

لذا لازم است مردم راساً پای کار آمده و محترمانه و مودبانه حقشان را فریاد بزنند و روی منافع شهرستان متحد شوند و اصولگرا و اصلاح طلب نکنند و امیدواریم در این دولت همه کمک کنید تا شهر را آباد کنیم و اینجانب از هرگونه کوششی برای پیشبرد شهرستان کوتاهی نخواهم کرد .

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.