• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

خاک در حلق لرستان/ستاد بحران باید به فکر سلامت شهروندان باشد نه سیاست دستگاه ها

  • کد خبر : 7966
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
خاک در حلق لرستان/ستاد بحران باید به فکر سلامت شهروندان باشد نه سیاست دستگاه ها

در حالی که لرستان هجدهمین روز آلودگی خود را می گذراند، همچنان بی تفاوتی ها نسبت به سلامت مردم از سوی ستادهای و دستگاه های متولی مشاهده می شود. امروز اکثر شهرستان های استان لرستان در وضعیت خطرناک و ناسالم آلودگی هوا قرار داشتند ولی با این حال ستاد بحران لرستان رویه منفعلانه ای را […]

در حالی که لرستان هجدهمین روز آلودگی خود را می گذراند، همچنان بی تفاوتی ها نسبت به سلامت مردم از سوی ستادهای و دستگاه های متولی مشاهده می شود.

امروز اکثر شهرستان های استان لرستان در وضعیت خطرناک و ناسالم آلودگی هوا قرار داشتند ولی با این حال ستاد بحران لرستان رویه منفعلانه ای را در پیش گرفت و هیچ واکنشی به این آلودگی نشان نداد.

آنچه در این میان مشاهده نمی شود، اهمیت دستگاه های مسئول نسبت به سلامت شهروندان است. هر روز شاهدیم که بیانیه ای صادر می شود و  از کودکان،سالمندان و افراد دارای بیماری های قلبی خواسته شده است که از حضور در فضاهای باز خودداری کنند. ولی این بیانیه ها دردی از سلامت در خطر کودکان و کارمندانی که با بیماری های قلبی،ریوی مجبور به حضور در محل کار خود هستند دوا نمی کنند.

نیاز است ستاد بحران لرستان، همانند ستادهای سایر استان های درگیر با این پدیده، بدون توجه به سیاست های دستگاه های اجرایی جلسات خود را برگزار نماید و از سلامت شهروندان محافظت نمایند.

تا زمانی که ستاد بحران استان منفعلانه و بی تفاوت نسبت به سلامت مردم برخورد نماید،هیچگونه اقدام پیشگیرانه ای برای این پدیده صورت نمی گیرد و اجازه می دهند تا همه با این وضعیت کنار بیایند.

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.