• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
11
فروش انبار غله خرم آباد در سال 97:

داستان فروش بزرگترین انبار کالاهای اساسی لرستان

  • کد خبر : 6129
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
داستان فروش بزرگترین انبار کالاهای اساسی لرستان
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فروش بزرگترین انبار کالاهای اساسی لرستان گفت: در رابطه با رسیدگی به این موضوع به سازمان بازرسی کشور نامه داده‌ایم.

به گزارش پايگاه خبري گهر به نقل از مهر، مهرداد ویسکرمی با اشاره به اینکه سال ۹۷، یعنی حدود سه سال پیش انبار غله خرم آباد به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین انبار غله استراتژیک کالاهای اساسی لرستان از طرف سازمان خصوصی سازی کشور به مزایده گذاشته شده است اظهار داشت: با قیمتی که لابد خودشان قیمت کارشناسی حساب می‌کنند، انبار به فروش رفته است.

وی عنوان کرد: سپس تعهد گرفته شده که غله استان آنجا مستأجر باشد، تا اینکه سال گذشته تمدید نمی‌کنند و در حقیقت ما بزرگترین انبار غله استراتژیک خود را از دست می‌دهیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیر کل غله لرستان چند مکاتبه با آقای رازانی، استاندار، بازرسی استانداری و کشور انجام می‌دهند که این کار بدون مشورت با ما انجام شده و از آن جلوگیری شود.

ویسکرمی بیان داشت: ظاهراً چند انبار دیگر هم از بقیه استان بوده که این کار در رابطه با آنها متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ما متوجه شده‌ایم که تا کنون هیچ پاسخی به این درخواست مدیر کل غله داده نشده است افزود: اعتراض من نیز به این امر است که در این راستا به بازرسی کل کشور، رئیس کل دادگستری و همچنین رئیس سازمان بازرسی استان نامه زده‌ایم که چرا در این راستا اقدام مهمی انجام نشده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هر حال باید یک فضای رسانه‌ای جدی ایجاد شود تا ورود کنند و این واگذاری بدون مشورت استان متوقف شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.