• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
14
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان دورود:

دستگيري عوامل فرقه ضاله عرفان حلقه

  • کد خبر : 4773
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
دستگيري عوامل فرقه ضاله عرفان حلقه
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان دورود از دستگيري عوامل فرقه ضاله "عرفان حلقه" در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “جمشیدسیاه منصور” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري گهر گفت: درپی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فرقه ضاله بنام “عرفان حلقه” درسطح شهر دورود، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان دورود افزود: ماموران با تعقیب و مراقبت های اطلاعاتی و رصدهای شبانه روزی حدود 5 ماه متوالی، اقدامات اعضای فرقه ضاله این فرقه که اقدام به ارتباط گیری بین اعضاء می کردند را شناسایی و مخفیگاه و منازل آنها تحت مراقبت های ویژه نامحسوس قرارگرفت.

سرهنگ سياه منصوردر ادامه بيان داشت:  پس از مطلع شدن از اینکه قرار است اعضای فرقه اقدام به برگزاری جلسه وآموزش در منزل احدی از اعضاء نمایند پس از جمع شدن آنها در محل مربوطه با هماهنگی قضائی 11نفر اعضای این فرقه دستگیر شدند.

وي تصريح كرد: در بازرسی از محل جلسه آنان 9جلد کتاب،20جلدجزوه، 10جلددفترچه یاداشت برداری، یک عدد تابلو وایت برد ، یک دستگاه کیس رایانه،2دستگاه لب تاب، یک دستگاه رسیور، 3دستگاه هارد، یک قوطی اسپری اشک آور،96 خلقه سی دی، 2عدد فلش، مقادیری برگه های دست نویس در راستای ترویج فرقه یاد شده و2 فقره گواهینامه کشف شد و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.