• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با امام جمعه شهرستان دورود

  • کد خبر : 4437
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با امام جمعه شهرستان دورود
خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دورود با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه این شهرستان دیدار نمودند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دورود با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه این شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش گهرخبر؛حجه الاسلام حسینی نوری صبح امروز در دیدار با خبرنگاران شهرستان دورود با اشاره به تلاش دشمنان و رسانه های معاند برای سیاه نمایی و وارونه نشان دادن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام تلاش دشمنان و رسانه های آنان بر روی سیاه نمایی خدمات نظام متمرکز شده است و تمام هدف آنان القای ناکارآمدی به مردم است که در این میان وظیفه خبرنگاران و رسانه ها مشخص می گردد که با اطلاع رسانی صحیح باعث دلگرمی و اعتماد مردم به نظام شوند.

وی تصریح کرد : آنچه باعث خنثی شدن دسیسه های دشمنان می شود بیان خدمات نظام است و بخش اعظم این کار وابسته به قلم شماست،سیاه نمایی خدمات نظام زمانی اتفاق می افتد که فقط یک بعد موضوعات را مثلا در کم کاریها منعکس گردد .

امام جمعه شهرستان دورود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نقد منصفانه مسئولان افزود: نقد منصفانه حتما باید وجود داشته باشد و شما باید نقد کنید ولی اینکه در نقد فقط  جنبه های منفی بیان شود و کارکرد های مسئولان درنظر گرفته نشود با منویات رهبری در تضاد است.

حجت الاسلام حسینی نوری اضافه کرد :  اینجانب روحیه نقد پذیری و پیشنهاد پذیری بالایی دارم و از نقد استقبال می کنم. حتماً همه زوایای مختلف  در شهرستان اطلاع رسانی شود و مسئولین زیربط  از نقد منصفانه شما استقبال نمایند .

ایشان با ذکر سخن حضرت علی (ع)  ” مشورت شراکت در عقل دیگران است”  بیان داشت : اگر مسئولی دنبال پیشرفت شهرستان است باید از نقد استقبال کند ، چرا که  شهرستان دورود زمانی شهر صنعتی بوده اما متاسفانه اکنون معضلات اجتماعی زیادی داریم،از هر ۴ ازدواج یک مورد به طلاق منجر می شود.اختلاف طبقات محلی زیاد داریم که بیان و گوشزد این مسائل به عهده شما اصحاب رسانه است.

امام جمعه شهرستان دورود در پایان  بیان نمود : مقام معظم رهبری فرمودند مشکلات را اولویت بندی کنید، بنابراین باید همین کار انجام پذیرد که یکی از ارکان مهم پیشرفت  محسوب میگردد .اصحاب رسانه بازوی مسئولین است،برخی از مسئولین فکر می کنند اصحاب رسانه مچ گیر آنها هستند،که این طرز تفکر و نگاه کاملا اشتباه است ، اصحاب رسانه بازو هستند به همین دلیل از اصحاب رسانه نباید فراری بود .

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.