• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3
خبر خوش برای دانشجویان

راه‌اندازی 10 رشته جدید در واحد خرم آباد از سال تحصیلی جدید

  • کد خبر : 302
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲:۰۶
راه‌اندازی 10 رشته جدید در واحد خرم آباد از سال تحصیلی جدید
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: سال تحصیلی جدید 10 رشته جدید در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد راه‌اندازی می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: سال تحصیلی جدید 10 رشته جدید در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سیامک بهاروند با اعلام راه اندازی 10 رشته جدید سال تحصیلی جدید در واحد خرم‌آباد گفت: رشته‌های  مهندسی نفت، مهندسی پلیمر، مهندسیمواد و متالوژی، مهندسی شیمی، مهندسی شهرسازی ، معماری داخلی،  مدیریت مالی، مدیریت بیمه، مترجمی زبان انگلیسی  و زیست شناسی سلولی و مولکولی در مقطع کارشناسی از جمله رشته‌های جدید واحدخرم آباد  است که از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.
وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات رضایت‌بخش و باکیفیت این واحد دانشگاهی به مردم لرستان، افزود: پاسخگویی به  نیاز علاقمندان و  تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز استان همواره از اولویت‌های این واحد دانشگاهی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان  با بیان اینکه تمام رشته‌های آموزشی بر مبنای نیازسنجی استان مصوب و راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: تلاش بر این است تا با فراهم‌کردن شرایط لازم بتوانیم نیروی متخصص و با مهارت کافی را به جامعه تحویل دهیم.
بهاروند ادامه داد: حضور استادان و اعضای هیئت علمی مجرب و  با صلاحیت علمی،  فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و ورزشی مناسب و  موجب شده تا واحد خرم آباد به عنوان یکی از اولویت نخست برای ادامه تحصیل جوانان باشد.
به گزارش ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحدخرم آباد  اکنون با بیش از 170 عضو هیئت علمی و بیش از 150رشته آموزشی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.