• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7
پس از سه دهه کشمکش:

راه اندازی داروخانه هلال احمر لرستان

  • کد خبر : 6602
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
راه اندازی داروخانه هلال احمر لرستان
داروخانه هلال احمر خرم‌آباد پس از حدود سه دهه کشمکش و پیگیری بالاخره شش شهریور ۱۴۰۰ با حضور مهمانان کشوری و استانی امروز افتتاح شد.

به گزارش گهر، داروخانه هلال احمر خرم‌آباد پس از حدود سه دهه کشمکش و پیگیری بالاخره شش شهریور ۱۴۰۰ با حضور مهمانان کشوری و استانی امروز افتتاح شد.
قرار است این داروخانه به بیماران خاص خدمات دارویی ارائه کند، تا دیگر مجبور نباشند برای تامین نیازدارویی خود به استان‌های دیگر مراجعه کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان در مراسم افتتاح داروخانه هلال احمر خرم‌آباد با بیان اینکه بالاخره پس از ۲۵ سال داروخانه هلال احمر راه‌اندازی شد، عنوان کرد: داروخانه هلال احمر که یک رویا بود بالاخره شروع کرد تا در بحث تامین داروهای خاص به مردم خدمات ارائه دهد.
صارم رضایی افزود:  اعتبارات خوبی در سطح کشور از طرف جمعیت هلال احمر معادل یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در راستای تامین اعتبار برای افراد نیازمند که مشکل دارویی دارند یا نمی‌توانند هزینه‌ی پرداخت کنند، اختصاص داده شد.
وی، گفت: جمعیت هلال احمر استان هم یک میلیارد تومان دارو برای داروخانه خرید کرد، چهار صد میلیون تومان نیز برای تجهیزات و امکانات داروخانه هزینه کردیم.
رضایی بیان کرد: امروز همچنین شرکت پخش دارو جمعیت هلال احمر نیز در استان افتتاح شد، با افتتاح این شرکت نیازهای دارویی زیر مجموعه هلال احمر در خود استان انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.