• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10
نماینده مردم دورود و ازنا:

سازماندهی نهادهای مردمی با احیا جهاد سازندگی

  • کد خبر : 7036
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
سازماندهی نهادهای مردمی با احیا جهاد سازندگی
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، گفت: احیای جهاد سازندگی در قالب بسیج سازندگی باعث تسریع فرهنگ انقلابی در کنار سازندگی می‌شود و تقویت روحیه بسیجی را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری گهر، حسین گودرزی در خصوص احیای جهاد سازندگی، گفت: در حال حاضر نوای دلنشین احیا جهاد سازندگی به گوش می‌رسد تا کمبودها و خلاء‌های موجود به واسطه ادغام این نهاد با وزارت کشاورزی جبران شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احیا جهاد سازندگی نیازمند رجوع به خواستگاه این نهاد است، ادامه داد: روحیه جهادی، کار مخلصانه و روحیه انقلابی جایگاه جهاد سازندگی را رفیع کرد و اگر این خصوصیات وجود نداشته باشد اهداف احیای مجدد آن محقق نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید سازوکاری را پیدا کنیم تا افراد با خصوصیات جهاد سازندگی تجمیع شوند، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم از ساختار و تشکیلات موجود بسیج سازندگی برای احیای جهاد سازندگی استفاده شود زیرا مقام معظم رهبری دستور دادند این نهاد برای پرکردن جای خالی وزارت جهاد سازندگی تشکیل شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج سازندگی تجربه کافی و روحیه جهادی را دارد و اگر نهاد دیگری را ایجاد کنیم شاهد موازی کاری می‌شویم، گفت: ساختارسازی‌های جدید و موازی کاری ممنوع شده و چابک سازی باید صورت بگیرد.

گودرزی با اشاره به اینکه قصد دارند نهادهای مردمی را با احیا جهاد سازندگی ساماندهی کنند درحالی که قانون اساسی و قوانین عادی بخشی از این وظیفه را برعهده بسیج سازندگی قرارداده است، افزود: در قانون بودجه سال جاری برای بسیج سازندگی ردیف بودجه‌ای منظور شده و این نهاد را به رسمیت شناخته‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احیای جهاد سازندگی در قالب بسیج سازندگی باعث تسریع فرهنگ انقلابی در کنار سازندگی می‌شود و تقویت روحیه بسیجی را به همراه دارد، عنوان کرد: در تمامی نقاط کشور پایگاه مقاومت وجود دارد و این نهاد می‌تواند در راستای سازندگی نیروهای خود در تمامی اقشار جامعه را به کار بگیرد.هیچ سازوکاری در کشور به اندازی بسیج گسترش، قوام و پایداری ندارد

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.