• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان:

سالن تشریح پزشکی قانونی در الیگودرز افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 8102
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
سالن تشریح پزشکی قانونی در الیگودرز افتتاح می‌شود
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به افتتاح سالن تشریح پزشکی قانونی در الیگودرز طی هفته قوه قضائیه، از اختصاص زمین برای احداث ساختمان جدید در شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش گهر؛ محمدرضا فارسی نژاد در جلسه شورای قضائی لرستان اظهار داشت: از سال گذشته با اضافه کردن چهار نفر پزشک خانم به مرکز استان شاهد کوتاه‌تر شدن زمان بررسی پرونده‌ها و کیفیت بهتر گواهی‌ها در پزشکی قانونی هستیم.

وی به جذب یک نفر پزشک خانم برای شهرستان الیگودرز که دغدغه مردم این شهرستان بود اشاره کرد و گفت: برای شهرستان دورود یک پزشک معاضدتی مرد جذب شده و در شهرستان کوهدشت هم در آینده نزدیک یک نفر پزشک امریه به مجموعه اضافه خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با اشاره به عدم شروع ساخت سالن تشریح شهرستان نورآباد به علت عدم وصول مصوبات سفر رئیس قوه گفت: از اعتبارات استانی دیوارکشی ساختمان اداری شهرستان نورآباد شروع شده است.

فارسی نژاد، با توجه به وضعیت نامطلوب بخش تشریح شهرستان الیگودرز قول افتتاح سالن تشریح مناسبی را در هفته قوه قضائیه داد.

وی عنوان کرد: با عنایت به وضعیت نه چندان خوب خدمات دهی پزشک قانونی در شهرستان الشتر به علت نامناسب بودن فضای فیزیکی با پیگیری‌های به عمل آمده ۶۰۰ متر زمین رایگان جهت احداث ساختمان پزشکی قانونی در شهرستان الشتر در اختیار این اداره کل قرار گرفته لیکن به دلیل عدم وصول مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰، این اداره کل با چالش جدی روبرو است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان تصریح کرد: با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی ارتباطی بین پزشکی قانونی و سیستم قضائی (CMS) و ناجا در بحث الکترونیکی کردن گواهی‌ها و اتلاف وقت ارباب رجوع خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های ذیربط در این زمینه شد.

فارسی نژاد در ادامه سخنان خود به برنامه‌های این اداره کل در هفته قوه قضائیه اشاره کرد و تصریح کرد: برنامه‌های این هفته در کمیته هفته قوه قضائیه اداره کل بررسی و در خصوص برنامه‌هایی از قبیل فضا آرایی محیطی، زیارت و غبارروبی مزار شهدا در معیت سایر اعضای شورای قضائی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امامان جمعه، حضور در نماز جمعه با همراهی همکاران، دیدارهای مردمی در مساجد و جلسات پرسش و پاسخ، برپایی میز شمیم خدمت، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در برنامه‌های صدا و سیما، برگزاری نشست خبری با خبرگزاری‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه همکاران و خانواده آنان، برنامه ریزی برای اهدای خون داوطلبانه و… و. برنامه ریزی شده است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.