• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
در شهرستان سلسله :

شرکت داروپخش لرستان کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 4448
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
شرکت داروپخش لرستان کلنگ زنی شد
آیین کلنگ زنی شرکت داروپخش لرستان امروز با حضور نماینده سلسه و دلفان و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در سلسه به زمین زده شد.

آیین کلنگ زنی شرکت داروپخش لرستان امروز با حضور نماینده سلسه و دلفان و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در سلسه به زمین زده شد.

شرکت دارو پخش لرستان نیاز استان‌های هم‌جوار را نیز برطرف می‌کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت دارو پخش لرستان نیاز استان‌های هم‌جوار را نیز برطرف می‌کند.

یحیی ابراهیمی در آیین کلنگ زنی شرکت دارو پخش لرستان که امروز دهم مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این شرکت ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری می‌رسد و با ایجاد آن زمینه اشتغال نیز برای عده‌ای از جوانان در شهرستان سلسله فراهم می‌شود.

وی با اشاره به نبود شرکت پخش دارو در لرستان، عنوان کرد: ازآنجاکه در سطح استان شرکت پخش دارو نداشتیم پیگیری‌های زیادی انجام شد تا یک شرکت در لرستان راه‌اندازی شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: در مجموع شش شرکت‌ پخش دارویی دولتی وجود دارد که سه شرکت تحت نظر شستا، دو شرکت زیر نظر بنیاد برکت و یک شرکت نیز تحت نظر بانک ملی است و تأمین‌کننده دارو هستند.

ابراهیمی بیان کرد: با توجه به اینکه داروی لرستان از طریق استان همدان تأمین می‌شد و این در حالی بود که جمعیت و تعداد داروخانه‌های لرستان دو برابر استان همدان بود پیگیری‌های زیادی انجام گرفت که دارو، این نیاز استراتژیک به‌طور حتم از طریق استان خودمان تأمین شود که خوشبختانه توانستیم شرکت پخش دارو را به استان بیاوریم.

وی ادامه داد: شهر الشتر فاصله زیادی با شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد ندارد و با احداث آن در شهرک صنعتی الشتر، هم زمینه اشتغال عده‌ای از جوانان شهرستان فراهم می‌شود و هم نیاز استان‌های همجوار نیز به داروهای مورد نیاز برطرف می‌شود.

۱۰ میلیارد تومان برای احداث شرکت داروپخش شهرستان نیاز است.

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای احداث شرکت داروپخش شهرستان نیاز است.

افشین ترکارانی در آیین کلنگ زنی شرکت دارو پخش لرستان در سلسله که امروز دهم مهرماه صورت گرفت، با بیان اینکه لرستان شرکت توزیع دارو پخش نداشت و نیازهای خود را از طریق استان همدان وارد می‌کرد، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده سلسله و دلفان در مجلس و استاندار لرستان، اولین شرکت توزیع دارو پخش لرستان در شهرستان سلسله ایجاد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت توزیع دارو پخش سلسله نیاز استان‌های همجوار را نیز برطرف می‌کند، افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این شرکت در نظر گرفته شده که مطابق برنامه زمان‌بندی شده، پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت سه ماه به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.