• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
14

شوء انتخاباتی مهرداد میناوند در دورود تا دکترین های تقلبی!

  • کد خبر : 4801
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱:۱۱
شوء انتخاباتی مهرداد میناوند در دورود تا دکترین های تقلبی!
ظفر پاپی/: یک سال از انتخابات سال 98 مجلس یازدهم می گذرد. لازم است پس از هر انتخاباتی آسیب شناسی حوادثی که در طی ایام برگزاری این رویداد تا پایان آن اتفاق می افتد را انجام داد.

ظفر پاپی/: یک سال از انتخابات سال 98 مجلس یازدهم می گذرد. لازم است پس از هر انتخاباتی آسیب شناسی حوادثی که در طی ایام برگزاری این رویداد تا پایان آن اتفاق می افتد را انجام داد.

پس از این انتخابات به دنبال فرصتی بودم تا عوام فریبی کاندیدهای انتخابات حوزه انتخابیه دورود و ازنا را آسیب شناسی نمایم و در خصوص آن چند سطری بنویسم تا آنکه با ابتلای مهرداد میناوند به کرونا این فرصت بدست آمد.

شوء انتخاباتی چهره های سرشناس با پرداخت پول های هنگفت

هرچند که این موضوع چندان در شهر دورود باب نشده است ولی در انتخابات سال 98 و در همایش ورزشکاران یک کاندید خاص شاهد حضور این فوتبالیست بودیم.این حضور باعث واکنش های بسیاری در بین شهروندان دورودی شد.

برگزاری شوءهای انتخاباتی و تمسک جستن به انواع روش های قدیمی جذب رای، امروزه دیگر جوابگو نیست. شهروندان امروزی با شهروندان سالیان گذشته از نظر سطح آگاهی و سواد و تجربه تفاوت دارند و این تفاوت نسل ها باعث گردیده است که جامعه هیشه آگاه و به روز باشد.

امروز مردم نگاه به طرز تفکر و سخنان افراد می نمایند نه اینکه برای جذب رای دست به دامن فوتبالیست های درجه چندم یا بازیگران گوشه نشین سینما شد.

اینجا یک سوال در ذهن شکل می گیرد و آن اینست که اگر چه تمامی کاندیدهای شرکت کننده در انتخابات 98 در شهر دورود حاضر می باشند ولی چرا پس از انتخابات و ناکامی در آن، گامی برای تحقق بخشیدن به وعده های برنداشته اند. آیا رونق و آبادانی شهر دورود فقط از مبادی مجلس می گذرد؟

ما در میان کاندیدهای انتخابات مذکور انواع افراد با سمت های مهم داشته ایم ولی چرا این افراد اکنون اقدامی در راستای توسعه شهر بر نمی دارند؟

 

دکترین های تقلبی برچسب خورده!

متاسفانه موضوع بسیار مهم در این رویداد بزرگ، بالا بردن عوام فریبی و جذب آرا به هر شکلی بود. همگان شاهد بودیم که در این رویداد حساس و مهم افراد بسیاری با عنوان دکتر به این رویداد ورود پیدا کردند ولی بعدها در بنرهای سطح شهر کلمه دکتر آنان قلم زده شد و برچسب سفیدی بر روی آن زده شد تا آبروریزی دیگری رقم بخورد.

شاید این موضوع مهمی به نظر نرسد ولی وقتی به عنوان یک آسیب بررسی شود به ضررهای برخواسته از آن پی خواهیم برد.

صحنه انتخابات، صحنه رقابت و راستگویی به مردم است تا آنان با مقایسه کاندیدهای مختلف با یکیگر فرد اصلح از نظر خود را برگزینند. هنگامی که کاندید محترم خود را به جای کارشناس ارشد، دکتر و متخصص می کند چگونه انتظار داریم در صورت برگزیده شدن با این افراد صادقانه رفتار نماید و سخن بگوید.

این یک نوع عوام فریبی شیک و امروزی است که خیلی ها به آن مبتلا شده اند.انگار شهر ما کمبود دکتر دارد.معضل شهر ما نبود دکتر نیست، شهر ما تاکنون از افرادی ضربه خورده است که خود هم نمی دانسته اند برای چه نماینده مردم شده اند و تا پایان دوره نمایندگی خود هم نفهمیده اند.

شهر ما نیاز به یک خواست همگانی برای پیشرفت دارد.شهرما متاسفانه شهر حسادت و سنگ اندازی شده است.متاسفانه افرادی هستند که خود را به خواب زده اند و نمی خواهند ببینند که اگر متحد شویم رسیدن به شهر صنعتی و احیای دوباره دورود دور از ذهن نیست.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.