• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
11
رئیس مجمع نمایندگان لرستان:

ظلم آشكار در تخصيص اعتبارات آبخيزداري لرستان

  • کد خبر : 6538
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
ظلم آشكار در تخصيص اعتبارات آبخيزداري لرستان
رئیس مجمع نمایندگان لرستان اختصاص اعتبارات ناچیز آبخیزداری به لرستان را جفا در حق این استان اعلام کرد و گفت: برای اصلاح این امر با رئیس سازمان مدیریت جلسه خواهیم داشت.

به گزارش گهر، حسین گودرزی در گفت و گو با با انتقاد از وضعیت اعتبارات آبخیزداری اختصاص یافته به استان لرستان اظهار داشت: لرستان یک استان کوهستانی است، ۷۰ درصد آن کوهستانی است و موضوع آبخیزداری برای مهار آب‌های سیلابی، حفظ کشاورزی و منابع طبیعی استان اهمیت درجه اول دارد.

وی با بیان اینکه برابر آماری که مسئولان استان داده‌اند از مجموع دو هزار میلیارد تومان، تنها ۳۳ میلیارد تومان به لرستان اختصاص داده شده است افزود: این میزان قابل توجه نیست و اگر بخواهند این اعتبار را توزیع کنند کمتر از ۱۰۰ متر هم نمی‌شود در شهرهای استان کار آبخیزداری انجام داد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این راستا مجمع نمایندگان استان نامه‌ای را به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نوشته‌ایم و تقاضا کرده‌ایم که این امر سریعاً اصلاح شود ادامه داد: هم به سازمان مدیریت و هم به وزارت جهاد کشاورزی که سازمان منابع طبیعی زیر مجموعه آن است، نامه نوشته‌ایم.

گودرزی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که اعضای مجمع نمایندگان دیداری با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته باشند تا حضوری صحبت کنیم و جفایی که صورت گرفته را اصلاح و همچنین اعلام کنیم که دیگر این گونه تصمیم گیری ها صورت نگیرد بیان داشت: نمایندگان فعلاً مشغول بحث بررسی صلاحیت وزرا هستند و هنوز این دیدار صورت نگرفته است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.