• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6
فرماندار دورود در جلسه مديريت كرونا شهرستان دورود:

عدم برگزاری یلدای کرونایی/ برگزاری مراسم ترحیم ۱۷ عصر

  • کد خبر : 4712
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
عدم برگزاری یلدای کرونایی/ برگزاری مراسم ترحیم ۱۷ عصر
به گزارش پايگاه گهر؛ صبح امروز (۲۶آذر ۹۹) جلسه مدیریت کرونای شهرستان دورود به ریاست مجتبی بیرانوند فرماندار شهرستان دورود و اعضای ستاد کرونا برگزار گردید.

به گزارش پايگاه گهر؛ صبح امروز (۲۶آذر ۹۹) جلسه مدیریت کرونای شهرستان دورود به ریاست مجتبی بیرانوند فرماندار شهرستان دورود و اعضای ستاد کرونا برگزار گردید.
فرماندار دورود در ابتدای جلسه با تشکر از مردم شهرستان و تغییر وضعیت کرونایی شهرستان گفت: با توجه به پیش رو بودن شب یلدا از مردم و مسئولین انتظار داریم که امسال در منزل خود بمانند و از برگزاری مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی پرهیز نمایند.
مجتبی بیرانوند در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان خواستار توجه و مشارکت جدی تمامی دستگاه های اجرایی شد و افزود: طرح شهید سلیمانی یک طرح ویژه کشوری است که مراقبت های کرونایی را به صورت محله به محله اجرا می کند و همه ملزم به به همکاری و فراهم آوردن امکانات چه در زمینه قرنطینه، خودرو و کمک های مومنانه هستند.
بیرانوند در خصوص برگزاری مراسمات عروسی و عزا در سطح شهرستان بیان داشت:ما با برگزاری مراسمات شادی و عروسی مخالف نیستیم ولی در شرایط کنونی و شرایط شکننده کرونایی مراسمات باید به صورت محدود برگزار شود و از این به بعد مراسمات ترحیم تا پایان سال از ساعت ۱۷ به بعد باید برگزار شود.
وی ادامه داد: از پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست داریم اعمال قانون و جریمه ۵۱۰هزارتومانی خودروهایی که در اطراف آرامستان ها در حین برگزاری مراسمات پارک می شوند را به صورت جدی پیگیری نمایند.
بیرانوند در پایان از دستگاه های مرتبط با کرونا مانند بهداشت و شهرداری و مخابرات درخواست کرد از ظرفیت های خود برای اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک و فعالیت در سطح فضای مجازی جهت عدم برگزاری شب یلدا در شرایط کرونایی شد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.