• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2
امام جمعه شهرستان دورود:

عدم تعصب برخي از مديران اداري به انقلاب اسلامي/ورود جدي به موضوع انتقال گيربكس فاز 4كارخانه سيمان دورود

  • کد خبر : 4889
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
عدم تعصب برخي از مديران اداري به انقلاب اسلامي/ورود جدي به موضوع انتقال گيربكس فاز 4كارخانه سيمان دورود
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور نمازگزاران دورودي در مصلای اين شهر و به امامت حجت الاسلام حسینی نوری برگزار گردید.

به گزارش پايگاه خبري گهر، حجه الاسلام حسيني نوروي به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد گرامیداشت انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: در انقلاب هایی که در سایر نقاط جهان اتفاق افتاده است شاهد بوده ايم كه بیش از ۴۰ سال عمر نداشته است و پس از گذشت ۴۰ سال به همان اصول قبلی خود بازگشته اند، اما آیا این نظریه سیاسی در مورد انقلاب اسلامی هم جاری می شود یا خیر. ما وقتی به قانون اساسی کشورمان دقت می‌کنیم در قانون اساسی ما تدوین کنندگان قانون اساسی ما راه تداوم این انقلاب  و جلوگیری کردن از فروپاشی انقلاب ما را پيش بيني كرده اند.

امام جمعه شهرستان دورود

وي بيان داشت: آنچه تدوین کنندگان و نویسندگان قانون اساسی آن را دیده اند، وجوب رهبری است. تا زمانی كه سکان این انقلاب تحت عنوان ولی فقیه و نایب امام زمان به دست رهبری است، این انقلاب، انقلابی اسلامی است.
امام جمعه شهر دورود گفت: تمام برنامه‌های دشمنان ما بر روی این سه محور است: ارزش های اخلاقی، ارزش های قانونی و تخریب جایگاه رهبری.
دشمنان ما می دانند کسی که جلوی این فروپاشی ها را می گیرد کسی که نمی گذارد این انقلاب از مسیر خودش منحرف می شود وجود ولی فقیه است.
حسيني نوري در ادامه تشريح كرد: چرا ما به شعارهایی که داده ایم به شعار های انقلابی، وجود این همه شهید با وجود اینهمه رشادت، با وجود این همه مردم عزیز که پای صندوق‌های رای آمده اند در سرما و گرما چرا به بعضی از شعارهای مان نرسیدیم. می توانیم سه دلیل را عرض کنیم: اول دلایل بیرونی مانند جنگ تحریم و دلایل دیگر. در اوایل انقلاب جنگ جلوی حرکت و شدت  ما را گرفت  و تحریم ها همچنین ولي هيچگاه اين ها نتوانستند خللي در حركت ما ايجاد كنند.
امام جمعه شهرستان دورود دومين عامل عملي نشدن شعارها را عوامل درونی خواند و بيان داشت:  من عادت های درونی را تعبیر می کنم با عادت های غلط اجتماعی. مثلا در حوزه کار و اشتغال، ما حتماً عادت کردیم که کار اداری داشته باشیم. این انقلاب در حوزه سیاسی متکی به مردم بوده و در حوزه اقتصادی نیز باید متکی به مردم باشد.
يا مثلا در حوزه کشاورزی برخی زمین های ما را کشاورزان و سرمایه گذاران استان‌های دیگر اجاره مي گيرند و كارگران ما بايد براي آن سرمايه گذار غيربومي كار كند و سود و درآمد آن در استان هاي ديگر سرمايه گذاري شود، چرا ما نباید از زمین های خود را کشت کنیم و کارگران ما نیز برای خودمان کار کنند و کارگر سرمایه گذاران استان های دیگر باشند.
اما مهمترین دلیل دیگری که نتوانستیم به شعارهای مان برسیم عدم اعتماد برخی مسئولین به همه آرمانهای انقلاب اسلامی است. برخی از مسئولین واقعاً تعصبی به انقلاب اسلامی ندارند. اهتمامی نسبت به جامعه انقلاب ندارند. مناسبت های انقلابی مانند ۲۲ بهمن برای آنها اصلاً اهمیتی ندارد، ۹ دی برای این مدیران اصلاً اهمیتی ندارد حتی حاضر نیستند یک بنر در جلوی اداری خود نصب کنند.

امام جمعه شهرستان دورود

امام جمعه شهرستان دورود

رهبر انقلاب می فرماید بر سر هر خانه یک پرچم بزنید پرچم جمهوری اسلامی را در سطح شهر و روستا ها به اهتزاز درآوریم نشان بدهید که این ملت این خاطره بزرگ را گرامی می دارند.
بعد رئیس اداره ما  نمي تواند یک پرچم جلوي اداره خود بزند بزند وقتي دلیلش را که می پرسیم می گوید پول نداریم. مدیری که نمی تواند مقدار اندک پول برای یک پرچم هزینه کند چرا یک صندلی اداری را اشغال کرده است. برخی از مدیران تعصب انقلاب را ندارند و این یکی از عوامل اصلی که ما نتوانستیم به شعارهای انقلابی مان برسیم.
وي با اشاره به واگذاري هاي غيرقانوني تاكيد كرد: از رییس دستگاه قضا و سایر عزیزان انتظار داریم که نسبت به واگذاری سوله کفش غزال که انبار پیاز و سیب زمینی بدل شده است، با یک دستور انقلابی ورود پیدا کنند.

حجه الاسلام حسيني نوري در پايان خواستار ورود جدي مسئولان شهرستان،نماينده و فرماندار به موضوع انتقال گيربكس پروژه فاز 4 كارخانه سيمان به شهري ديگر شد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.