• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
11
دو سال تا پایان زمان حکومت شوالیه های دور یازدهم لرستان

عملکرد نمایندگان لرستان را چگونه ارزیابی می کنید؟

  • کد خبر : 7637
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
عملکرد نمایندگان لرستان را چگونه ارزیابی می کنید؟

با فرارسیدن روز ۳ اسفند، عمر چهار ساله نمایندگان لرستان به نیمه خود رسیده است. به قول معروف تا چشم بر هم زنیم این دوسال هم می گذرد و برخی به دنبال فرصت ۴ساله ای دیگر، برخی مدعی عملکرد خود، برخی نادم و برخی از شدت نارضایتی و نداشتن عملکرد شفاف دیگر وارد این عرصه […]

با فرارسیدن روز ۳ اسفند، عمر چهار ساله نمایندگان لرستان به نیمه خود رسیده است. به قول معروف تا چشم بر هم زنیم این دوسال هم می گذرد و برخی به دنبال فرصت ۴ساله ای دیگر، برخی مدعی عملکرد خود، برخی نادم و برخی از شدت نارضایتی و نداشتن عملکرد شفاف دیگر وارد این عرصه نمی شوند.

در این مطلب قصد نقد یا بررسی عملکرد نمایندگان لرستان را نداریم چون امروزه آمارها خود گویای نقش موثر یا مضر شوالیه های لرستان در مجلس می باشند.شهروندان هر شهرستان خود بزرگترین داوران نمایندگان شهر خود هستند و می توانند عملکرد فردی را که به عنوان وکیل به مجلس فرستاده اند مورد قضاوت قرار دهند.

امیدواریم که در فرصت محدود باقیمانده نمایندگان لرستان بااتحاد و همدلی حداقل کاری در جهت ارتقای سطح معیشت،مشاغل و رفاه مردمان این استان بردارند.

اما یک سوال از شما شهروندان عزیز داریم. آیا شما به عنوان فردی که وکیل خود را به مجلس فرستاده اید، از عملکرد نماینده ی خود در مجلس رضایت دارید؟ چه انتظاراتی داشته اید که به آن عمل شده است یا به آن نرسیده اید.با ما در میان بگذارید

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.