• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
11
با سرمایه گذاری شخصی؛

قرارداد طرح گردشگری سد‌‌ مخزنی مروک بسته شد

  • کد خبر : 7198
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
قرارداد طرح گردشگری سد‌‌ مخزنی مروک بسته شد
مدیر عامل آب منطقه ای لرستان از انعقاد قرارداد گردشگری سد مروک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گهر،  روابط عمومی آب منطقه‌ای لرستان، داریوش حسن‌نژاد با اشاره به واگذاری بخشی از دریاچه و محدوده سد مخزنی مروک شهرستان دورود در قالب طرح گردشگری، گفت: در صورت به بهره برداری رسیدن این طرح، تحول عظیمی در توسعه استان رخ خواهد داد.
وی تصریح کرد:آب منطقه‌ای لرستان آمادگی خود را جهت واگذاری تاسیسات و منابع آبی در استان به سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی اعلام می‌دارد .

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان ادامه داد : این طرح با سرمایه گذاری رمضان آزادی ازاهالی منطقه و در مساحتی به میزان ۱۶ هکتار با سرمایه اولیه ۱،۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال در ۲ فاز کنار دریاچه سد احداث می‌گردد.

حسن‌نژاد افزود: در صورت به بهره‌برداری رسیدن این طرح ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول بکار می شوند که این امر موجب تحول چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی در شهرستان دورود و استان لرستان خواهد شد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و توسعه بخش گردشگری استان به عنوان یکی از محورهای سه‌گانه توسعه، طرح گردشگری سدمروک از دیگر پروژه‌های کلیدی و مهم در برنامه‌های عملیاتی است.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.