• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4
نقدی بر عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوای لرستان:

لطفا جلسات کارگروه فوق العاده اضطرار آلودگی هوای لرستان را زودتر برگزار کنید

  • کد خبر : 8037
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
لطفا جلسات کارگروه فوق العاده اضطرار آلودگی هوای لرستان را زودتر برگزار کنید
کارگروه فوق العاده اضطرار آلودگی هوای لرستان بدترین ساعات روز را برای تشکیل جلسه و اعلام تعطیلی انتخاب می کنند. زمانی این کارگروه در پایان شب تشکیل جلسه می دهد که بسیاری از مردم برای رفتن به مدرسه یا محل کار خوابیده اند و مشغول استراحت هستند.

در استان لرستان ما به این تصمیمات عجولانه و نسنجیده عادت کرده ایم. تمامی استان های درگیر با گرد و خاک و همسایه ی لرستان، تا ساعت ۱۷ عصر تعطیلی مدارس و ادارات خود را اعلام کردند اما در لرستان انگار نه انگار که قرار است موج الودگی فرا برسد. در لرستان هیچ جلسه ی ستاد بحران یا اضطرار آلودگی برگزار نگردید تا ساعت ۲۲ نیمه شب!!! مگر طول روز را از شما گرفته اند که در ساعات پایانی شب تشکیل جلسه می دهید؟ چرا از تصاویر و پیش بینی های ماهواره ای استفاده نمی کنید؟

از کارگروه اضطرار آلودگی هوای لرستان درخواست داریم،خواهش می کنیم،التماس می کنیم که جلسات را زودتر برگزار نمایند.

از این کارگروه درخواست داریم که از تصاویر ماهواره ای استفاده کنند و منتظر نمانند تا استان های همجوار به ما هشدار دهند.

وقتی توده ی گرد و خاک وارد استان های ایلام،کرمانشاه و خوزستان می شود،کاملا امری واضح است که بعد از این استان ها،نوبت به لرستان می رسد. چرا همیشه لرستان در امر اعلام اخطارها و تعطیلی ها آخرین استان باشد. متاسفانه حتی شهر تهران که در مرکز کشور واقع شده است از لرستان اعلام تعطیلی کردند.

بسیاری از مدارس عشایری و روستایی و دانش آموزان دسترسی به گوشی هوشمند و اینترنت ندارند و این اعلام دیرهنگام هیچ سودی به حال این دانش آموزان ندارد و آنان در کلاس هایشان حاظر می شوند.

از سویی دیگر  ادارات با ۲ساعت تاخیر آغاز به کار کردند.صبح که دیدند وضعیت آلودگی خیلی شدید است،اعلام کردن که ادارات تا ۱۲ بمانند. آیا مدیریتی زیباتر و مدرن تر از این در کشور سراغ دارید؟

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=8037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.