• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

مدیران ناکارآمد؛ همچنان جولان می دهند

  • کد خبر : 7831
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
مدیران ناکارآمد؛ همچنان جولان می دهند
همانگونه که در یادداشتهای گذشته اعلام نمودیم، در خیلی از ادارات شهرستان مدیران ناکارآمد، ضعیف و خودخواه بر صندلی قدرت جولان داده، که نه تخصصی دارند و نه پای کار هستند و اجازه و فرصت نمی دهند که مدیران شایسته، کاربلد و تازه نفس جایگزین آنها شوند تا طرح و ایده های تازه و مطلوبی را در ادارات شهرستان مشاهده کنیم.

🔸 ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیزم، مطلبی را در خصوص مدیریت شهرستان دورود را به رشته تحریر درآورم.

🔸 شهرستان دورود دارای پتانسیل و ظرفیتهای بالقوه ای در حوزه های گردشگری، تفریحی، صنعتی، ورزشی و … است.

🔸 متاسفانه در چند سال اخیر شاهد رشد، پیشرفت و ترقی در این حوزه ها نیستیم، بلکه باعث عقب ماندگی و پسرفت آنها هستیم.

🔰 دلیل این همه عقب ماندگی و پسرفت چیست؟!

🔸 همانگونه که در یادداشتهای گذشته اعلام نمودیم، در خیلی از ادارات شهرستان مدیران ناکارآمد، ضعیف و خودخواه بر صندلی قدرت جولان داده، که نه تخصصی دارند و نه پای کار هستند و اجازه و فرصت نمی دهند که مدیران شایسته، کاربلد و تازه نفس جایگزین آنها شوند تا طرح و ایده های تازه و مطلوبی را در ادارات شهرستان مشاهده کنیم.

🔸 شوربختانه این دست مدیران با واسطه، رانت، زدوبند سیاسی و پارتی بازی، مدیریت ادارات شهرستان را احاطه کردند و با خودشیرینی برای نمایندگان مردم در مجلس، صندلی خود را محکم چسبیده اند.

🔸 زمانی که مطلبی را می نویسیم و در روزنامه، هفته نامه، پایگاه های خبری و فضای مجازی چاپ یا منتشر می کنیم، خیلی از مدیران و اطرافیان آنها ناراحت و دلخور می شوند و همواره به آنها اعلام کردیم، اگر مدیران شهرستان ما توانمند هستند چرا وضعیت شهرستان به این شکل درآمده است!!؟ همان رنگ رخساره نشان می‌دهد از سر درون …

🔸 اگر مدیران شهرستان دورود را واکاوی کنیم خواهید دید که خیلی از آنها توان کار کردن ندارند و خود باعث این معضلات و مشکلات در شهرستان هستند و بقول معروف بانیان وضع موجود بشمار می‌آیند.

🔸 کارهای روتین در ادارات را کودکان هم می توانند انجام بدهند و یک مدیر باید ایجاد توسعه، پیشرفت و نشاط کند.

🔸 وقتی با مدیران شهرستان گفتگو می کنیم که در فلان بخش کم کاستی هایی وجود دارد، صریحا اعلام می کنند که منبع درآمد، اعتبار و پول نداریم و به همین دلیل نمی توانیم کار کنیم!!

🔸 مدیر محترم … کارهای روزانه ادارات را کودکان هم می توانند انجام دهند، شما در زمان پذیرش سمت خبر از دارایی ها، درآمدها و بدهی های دستگاه مذکور داشته اید و اگر بی خبر آمدید که اصلا باید فاتحه مدیریت شما را خواند و اگر توان کار کردن ندارید لطفا استعفا دهید تا وضع از این بدتر نشود…

🔸 اگر عمری باقی باشد در مطالب و یادداشتهای آتی در خصوص ادارات ضعیف و مدیران ناکارآمد آنها توضیحاتی را ارائه خواهیم داد و از نظرات همشهریان محترم نیز استفاده خواهیم نمود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.