• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
معاون فرهنگی هنری شهرداری دورود؛

مراسم بزرگداشت روز دورود در پارک باباهور برگزار می شود

  • کد خبر : 7982
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
مراسم بزرگداشت روز دورود در پارک باباهور برگزار می شود
معاون فرهنگی،اجتماعی و هنری شهرداری از برگزاری اولین مراسم نکوداشت روز دورود در روز یکشنبه 25 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دورود، سعید رضایی ارشد در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه شهرستان دورود گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی دور پنجم شهر دورود، روز ۲۵ اردیبهشت در تقویم محلی روز بزرگداشت دورود تعیین گردید.

وی افزود: به همین خاطر بنا داریم به مناسبت اولین بزرگداشت این روز، با همکاری و مساعدت امام جمعه ، اعضای شورای اسلامی شهر، جافری شهردار، فرماندار ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست اداره میراث فرهنگی و تمامی مسئولین عزیز شهرستان جشنواره نکوداشت برگزار کنیم.

رضایی بیان داشت: این جشنواره روز یکشنبه از ساعت ۱۶ با پیاده روی خانوادگی شروع می شود و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد و از عموم مردم دعوت می نمایم در این مراسم شرکت کنند.
وی افزود: همچنین غرفه هایی برای معرفی آثار هنری هنرمندان شهرمان در نظر گرفتیم و چند اتوبوس برای حمل و نقل همشهریان عزیزی که در نقاط دورتر شهر سکونت دارند به باباهور در نظر گرفتیم و هدایا و لوح تقدیر به برخی از هنرمندان و نخبگان و ورزشکاران مطرح اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری شهرداری دورود خاطر نشان کرد: در این روز برنامه های شاد و مفرحی با حضور هنرمندان استانمان برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا روزی خاص در اذهان شهروندان ماندگار شود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=7982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.