• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
10
مراد خورشیدوند معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی فرماندار دورود:

مراسم ترحیم کانون اصلی کرونا در شهرستان دورود

  • کد خبر : 5536
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
مراسم ترحیم کانون اصلی کرونا در شهرستان دورود
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دورود گفت: اجتماعات حاصل از مراسمات ترحیم مهم ترین کاندن و عامل گرایش کرونا در شهرستان دورود هستند.

پایگاه خبری گهر/ مراد خورشیدوند معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی فرماندار دورود اظهار داشت: متاسفانه علی رغم اطلاع رسانی، تذکرات و تاکیدات اعضای ستاد ترحیم شهرستان به خانواده های متوفیان مبنی بر برگزاری مراسمات تشییع جنازه با حداقل جمعیت، بدلیل عدم رعایت این موضوع عامل اصلی انتقال وسرایت ویروس کرونا در شهرستان می باشد.
ایشان ضمن ابراز همدردی با خانواده های متوفیان از آنان درخواست کرد بدلیل وضعیت شهرستان و به منظور سلامت خود،خانواده،بستگان و همشهریانشان نسبت به برگزاری مراسمات ترحیم با حداقل جمعیت اقدام نمایند و از کشاندن مردم و اقوام خود به این مراسمات جدا خودداری کنند.
وی اظهار داشت: مداحانی که دراین مراسمات شرکت می کنند نیز ضمن اخذ تعهد کتبی به ستاد ترحیم شهرستان موظفند حداکثر به مدت ۳۰ دقیقه مداحی داشته باشند.
براساس مصوبات شهرستانی ستاد مقابله با بیماری کرونا مراسم تشییع متوفیان هر روز ازساعت ۷ صبح الی ۹ صبح و بعداز ظهر از ساعت ۱۳ الی ۱۴ می باشد و برگزاری هرگونه مراسم تشییع در خارج از وقت اعلام شده ممنوع می باشد .
معاون فرماندار بر بازرسی روزانه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دورود از ادارات و دوایر دولتی سطح شهرستان تاکید نمودند.
وی از مردم شریف شهرستان دورود درخواست و تقاضا نمود به منظور کنترل این بیماری و کاهش مبتلایان در منزل بمانند و از حضور در مکان های شلوغ و پرتردد جدا خودداری نموده تا با کمک همگی وضعیت به حالت عادی برگردد.
معاون فرماندار بر بازرسی مرتب و مداوم کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از ادارات و دوایر دولتی سطح شهرستان تاکید نمود و درپایان از کلیه اصناف، کسبه و بازاریان شهر دورود که به مدت ۳ هفته همکاری لازم را با ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا جهت بسته بودن مغازه و محل کسب و کار خود داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.