• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9
در نشست کمیته امنیت مجلس:

مرتضی محمودوند رئیس کمیته امنیت آب مجلس شد

  • کد خبر : 4750
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
مرتضی محمودوند رئیس کمیته امنیت آب مجلس شد
مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در نشست کمیسیون امنیت و سیاست مجلس به عنوان رئیس کمیته امنیت آب مجلس انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری گهر به نقل از خبرگزاری مجلس، ابوالفضل عمویی  با اشاره به نشست امروز( یکشنبه 7 دی ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در ابتدای جلسه در مباحث مرتبط با امنیت ملی، موضوع امنیت آب مطرح شد به دنبال آن، پیشنهاد تشکیل کمیته امنیت آب ذیل کمیسیون ارائه شد که پس از تصویب تشکیل این کمیته ، محمودوند ریاست آن را بر عهده گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان کرد: بررسی لایحه اصلاح نحوه استفاده از خانه های سازمانی دستور بعدی کمیسیون بود این لایحه در واقع اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه های سازمانی ارتش مصوب سال 63 است که عنوان آن به قانون نحوه استفاده از خانه های سازمانی نیروهای مسلح تغییر پیدا کرد.

وی گفت: لایحه ارائه شده از سوی دولت 9 ماده دارد که به نحوه استفاده و بهره گیری های نیروهای مسلح اعم از ارتش، وزارت دفاع، سپاه و نیروهای انتظامی از خانه های سازمانی می پردازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: پس از بحث و بررسی و بیان پیشنهادات کلیات و سپس جزییات لایحه مذکور به تصویب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید و برای بررسی نهایی در صحن علنی به هیات رئیسه مجلس ارسال شد./

 

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.