• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
8
محدودیت کرونایی ۱۳ بدر:

مسدودسازی مسیرهای منتهی به اماکن گردشگری و زیارتی شهرستان دورود

  • کد خبر : 5213
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مسدودسازی مسیرهای منتهی به اماکن گردشگری و زیارتی شهرستان دورود
فرماندار دورود در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گهر گفت: در روز ۱۳ بدر محدودیت‌های کرونایی جدیدی در شهرستان دورود شامل مسدودسازی مسیرهای منتهی به گردشگاه های این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری گهر خدانظر دریکوند فرماندار شهرستان دورود در جلسه مدیریت ستاد کرونا شهرستان دورود گفت: این شهرستان دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی است که این جاذبه ها باعث سرازیر شدن جمعیت در روز ۱۳ فروردین از شهرهای اطراف به دورود می شود به صورتی که در سال های گذشته  شاهد ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین در این اماکن بوده ایم.
دریکوند در ادامه بیان داشت: با توجه به رنگ‌ قرمز کرونایی شهرهای اطراف دورود، حفاظت از سلامت شهروندان و جلوگیری از تجمع مردم در مکان های گردشگری، زیارتی و سیاحتی، ما مجبور به مسدود سازی تمام مسیرهای منتهی به این گردشگاه ها هستیم.
وی افزود: بنابراین از بامداد ۱۳ فروردین اقامت و اطراق در پارک ها و فضاهای سبز ممنوع می باشد و تمامی مسیرهای منتهی به مکان های تفریحی،گردشگری،زیارتی و سیاحتی شهرستان دورود مسدود می گردد.

فرماندار شهرستان دورود در پایان گفت: ما از شهروندان فهیم انتظار داریم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی یاریگر ما باشند تا شاهد تغییر رنگ از نارنجی به قرمز نباشیم، چون با قرمز شدن وضعیت کرونایی، محدودیت ها و سختگیری های بیشتری در شهرستان اجرا می گردد.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.