• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
11
در ستاد مديريت بيماري كرونا اليگودرز؛

وضعيت بحراني بيمارستان هاي اليگودرز/ 23 فوتي در پيك پنجم كرونا

  • کد خبر : 6519
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
وضعيت بحراني بيمارستان هاي اليگودرز/ 23 فوتي در پيك پنجم كرونا
رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان اليگودرز در جلسه ستاد كروناي اين شهرستان از افزايش تعداد فوتي ها و وضعيت بحراني بيمارستان ها خبر داد.

دکتر مسعود کریمی در ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان الیگودرز گفت: از ۳۷۵۱۷نمونه اخذ شده ۱۳۰۸۳نفر مبتلاي جديد در شهرستان الیگودرز شناسایی شده است كه همانند ساير نقاط كشور روند صعودی پیک پنجم در شهرستان الیگودرز ادامه دارد و موارد مثبت و بستری بشدت در حال افزایش است.

وي بيان داشت: از ابتدای پیک پنجم و در مدت ۳۰روز ۲۳نفر از همشهریان اليگودرزي جان خود را از دست داده اند و در حال حاضر ۲۴۵ نفر به صورت دائم و موقت در بیمارستان شهید ولیان بستری هستند .
وي افزود: ظرفیت ICU بیمارستان شهید ولیان تکمیل شده است و در حالت بحرانی قرار دارد . در اين بيمارستان ۱۲نفر بستری و ۴نفر حالشان وخیم است.

دكتر كريمي در خصوص واكسيناسيون اين شهرستان بيان داشت: تعداد ۲۸۲۵۱نفر نوبت اول و ۹۲۶۵نفر واکسیناسیون خود را کامل کرده اند .

رئيس شبكه بهداشت و درمان اليگودرز عدم رعایت فاصله اجتماعی،عدم استفاده از ماسک و برگزاری اجتماعات مخصوصا مراسم عزا را عامل اصلی اوج گیری پیک پنجم دانست.

وضعيت بحراني بيمارستان شهيد وليان اليگودرز

دکتر فاطمه نعمت الهی ریاست بیمارستان شهید ولیان در این جلسه وضعیت بحرانی اين بیمارستان را تشریح و از افزایش موارد بستری و موارد بد حال ابراز نگرانی کرد .
وي بيان داشت:  با تجهیز بخش دیالیز افزایش ظرفیت بستری به صورت موقت صورت گرفته است ولي در صورت افزايش موارد بستري تخت هاي ما جوابگوي بيماران نيست.
وی اظهار داشت: مشکلی از نظر دارو و تجهیزات نداریم و آماده مقابله با این بحران هستیم ولی از مردم عزیز خواستاریم دستورالعملهای بهداشتی و پیشگیری از کرونا را رعایت نمایند.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.