• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9
خدانظر دریکوند فرماندار دورود:

وضعیت روستاهای دورود از نظر شیوع کرونا عادی است

  • کد خبر : 5015
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
وضعیت روستاهای دورود از نظر شیوع کرونا عادی است
فرماندار دورود گفت:وضعیت روستای ازنا از توابع بخش سیلاخور دورود از لحاظ شیوع کرونا هم اکنون عادی است

 

🔸به گزارش پایگاه خبری گهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دورود، خدانظر دریکوند خاطرنشان کرد:چند روز پیش یک خانواده از روستای ازنا از توابع بخش سیلاخور دورود که در استان خوزستان مشغول به کار بودند وارد روستای ازنا می شوند که مشکوک به بیماری کرونا بودند.

🔸وی بیان داشت:از تمامی اعضای این خانواده توسط شبکه بهداشت و درمان تست کرونا گرفته شد که نتیجه تست چهار نفر از آنها مثبت اعلام شد

🔸وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در برخی نقاط کشور از جمله استان خوزستان افزود: با توجه به سفر این خانواده به این استان و برای اطمینان از سلامت اهالی روستای ازنا را قرنطینه کردیم.

🔸فرماندار دورود خاطرنشان کرد: در ادامه اقدامات پیشگیرانه از ۸۲ نفر اهالی روستا تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه از این تعداد تنها یک مورد کرونای معمولی مثبت اعلام گردید که به همین جهت روستا روز گذشته از قرنطینه خارج شد.

🔸وی با بیان اینکه وضعیت روستای ازنا هم اکنون عادی است افزود: خوشبختانه تاکنون در کل شهرستان موردی از شیوع کرونای انگلیسی مشاهده نشده است.

🔸فرماندار دورود با بیان اینکه ورود این ویروس به شهرستان دورود  دور از انتظار نیست از همه مردم خواست که مراقبت‌های بهداشتی از خود، خانواده و جامعه را تشدید کنند و خطر این ویروس را جدی بگیرند.
.

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=5015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.