• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
10
صعود بی‌نظیر سرخ‌ها در پنالتی؛

پرسپولیس النصر: برد کبیر شاگردان گل محمدی

  • کد خبر : 4451
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
پرسپولیس النصر: برد کبیر شاگردان گل محمدی
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل النصر عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ صعود کرد.

به گزارش گهرخبر؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش دو تیم در طول 90 دقیقه نتیجه‌ای نداشت و دو تیم به تساوی یک – یک دست یافتند. در ادامه نیز تلاش دو تیم در دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای هم بی‌نتیجه بود و در نهایت تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی حریف عربستانی خود را 5 بر 4 (در مجموع 6 بر 5) شکست داد.

در این دیدار ابتدا عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 36 با یک ضربه پنالتی تیم النصر را پیش انداخت، اما در دقایق پایانی این نیمه مهدی عبدی با یک ضربه سر در دقیقه 42 کار را به تساوی کشاند.

این پیروزی در حالی رقم خورد که چند ساعت پیش از این بازی AFC عیسی آل‌کثیر را به دلیل شادی گلش در دیدار با پاختاکور 6 ماه محروم کرده بود و بدین ترتیب شاگردان گل‌محمدی هم کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم النصر را شکست دادند.

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نوراللهی (96-میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (99-مهدی شیری)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (96-آرمان رمضانی).

ترکیب النصر عربستان: براد جونز، سلطان الغنام (70-عسامه خلف)، عبدالله مادو، عبدالله الخیبری، مایکون پریرا، عبدالمجید الصلیهم (105-فراس البریکان)، گونسالو مارتینس، عوض خمیس (105- عبدالرحمن العبید)، عبدالفتاح عسیری، خالغنام (46-ایمن یحیی) و عبدالرزاق حمدالله.

داور: محمد تقی الجعفری از کشور سنگاپور

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=4451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.