• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
11
اقدام عجیب شورای شهر دورود؛

پُستی به نام “مشاور رسانه ای در استان” در شورای شهر دورود

  • کد خبر : 6870
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
پُستی به نام “مشاور رسانه ای در استان” در شورای شهر دورود

ظفر پاپی: در جلسه روز دوشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۰ شورای شهر دورود یعقوب دالوند مجری صدا و سیمای لرستان به عنوان مهمان حضور داشت. پس از آنکه گزارشات این جلسه منتشر شد در کمال تعجب مشاهده کردیم که دالوند به عنوان مشاور رسانه ای در مرکز استان منصوب شد. این انتصاب، هرچند هم افتخاری و […]

ظفر پاپی: در جلسه روز دوشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۰ شورای شهر دورود یعقوب دالوند مجری صدا و سیمای لرستان به عنوان مهمان حضور داشت.
پس از آنکه گزارشات این جلسه منتشر شد در کمال تعجب مشاهده کردیم که دالوند به عنوان مشاور رسانه ای در مرکز استان منصوب شد.


این انتصاب، هرچند هم افتخاری و مشاوره ای باشد، چند سوال را در ذهن متبادر می نماید:
✔ صدا و سیما در هر شهرستان یک خبرنگار دارد که وظیفه انعکاس اخبار را بر عهده دارد. چرا شورای شهر از خبرنگار شهرستانی صدا و سیما استفاده نکرده است؟
✔ حوزه ی کاری شورای شهر دورود بیشتر از آنکه رسانه ای باشد خدماتی است. چرا شورای شهر برای انجام امورات شهری و خدماتی مشاور نمی گیرد؟
✔ چرا هیچ یک از شوراهای شهر استان لرستان تا کنون این اقدام‌را انجام نداده اند؟
✔ چرا از ظرفیت یعقوب دالوند در شورای اسلامی شهر خرم آباد استفاده نشده است و ایشان زحمت مشاوره شهری دورتر از خرم آباد را تقبل کرده است؟
✔ سوال آخر هم اینست که اعضای شورای شهر دورود چرا از ظرفیت های شهر دورود برای مشاوره استفاده نکرده اند؟ آیا این شورای وظیفه ی استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای بومی شهرستان را ندارد که از ابتدای امر به استفاده از نیروهای غیربومی روی آورده است؟

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.