• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
14

چراغ راهي براي اعضاي منتخب شوراي اسلامي دور ششم دورود

  • کد خبر : 6180
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
چراغ راهي براي اعضاي منتخب شوراي اسلامي دور ششم دورود

ظفر پاپي-پايگاه خبري گهر: به واسطه دوستي اي كه با يكي از اعضاي شوراي شهر بروجرد در دور ششم دارم،  صفحه ي شخصي اين دوستم را در اينستاگرام دنبال مي كنم. برايم خيلي جالب بود كه اعضاي شوراي جديد شهر بروجرد به دور از هياهوها و جنجال هاي مجازي و واقعي يك روز پس از […]

ظفر پاپي-پايگاه خبري گهر: به واسطه دوستي اي كه با يكي از اعضاي شوراي شهر بروجرد در دور ششم دارم،  صفحه ي شخصي اين دوستم را در اينستاگرام دنبال مي كنم. برايم خيلي جالب بود كه اعضاي شوراي جديد شهر بروجرد به دور از هياهوها و جنجال هاي مجازي و واقعي يك روز پس از شمارش آرا و مشخص شدن اعضاي جديد فعاليت خود را آغاز كردند.

در همين روزهايي كه ما به دنبال متهم كردن يكديگر در بحث انتخابات هستيم، منتخبان شوراي شهر بروجرد دومين گزينه براي تصدي پست شهرداري بروجرد را بررسي مي كنند تا قوي ترين گزينه را براي شهر بروجرد پيدا كنند.

ميثم گودرزي منتخب شوراي اسلامي شهر بروجرد در دور ششم در اين خصوص گفت: يك روز پس از پايان شمارش آرا اولين جلسه 9 نفره شوراي جديد شهر بروجرد را تشكيل داديم و در همان روز به ديدار امام جمعه شهرستان رفتيم.

وي ادامه داد: به دعوت عباس گودرزي نماينده مردم شهر بروجرد و اشترينان جلسه ي هم انديشي با ايشان برگزار گرديد و جهت هماهنگي بيشتر با مسئولين شهرستاني با اعضاي شوراي تامين شهرستان ديدار و گفت و گو كرديم.

اما مهم ترين نكته اي كه اين عضو شوراي شهر بروجرد به آن اشاره كرد اين بود كه تا روز جمعه 1مرداد 1400 صلاحيت 2 گزينه معرفي شده براي شهرداري بروجرد را بررسي كرده ايم و همچنان پيگير بررسي رزومه افراد ديگري خواهيم بود.

اين فعاليت اعضاي شوراي شهر بروجرد است كه پس از برگزيده شدن،منتظر ورود و شروع رسمي كار خود ننشسته اند و از همان روز پس از شمارش آرا فعاليت خود را شروع كرده اند. اما در شهر ما دورود چه خبر است؟ از اعضاي شوراي شهر دور قبل چه خبر؟ اعضاي جديد شوراي شهر دورود كجا هستند؟ آيا مهماني ها و تبريكات تمام شده اند؟ آيا منتظر پهن شدن فرش قرمز براي ورود به صحن شوراي شهر هستند؟

اينست تفاوت شهر ما با ديگر شهرهاست! به اميد پيشرفت شهرم!

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=6180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.