• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در دورود

  • کد خبر : 643
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در دورود
فرمانده نیروی انتظامی دورود با بیان اینکه ۲۳ خودروی حامل بار قاچاق در این شهرستان توقیف‌شده، گفت: در ۶ ماه اول سال ۹۸، ۱۷۰ درصد افزایش کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته‌ایم.

محموله ای از کالاهای قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال که توسط خودروهای شوتی حمل می شد در دورود کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم فرمانده نیروی انتظامی دورود با بیان اینکه ۲۳ خودروی حامل بار قاچاق در این شهرستان توقیف‌شده، گفت: در ۶ ماه اول سال ۹۸، ۱۷۰ درصد افزایش کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته‌ایم.

سرهنگ نبی‌الله قاسمی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی دورود در راستای مبارزه با کالای قاچاق و ارز در ۲۴ ساعته گذشته موفق شدند تعداد ۲۳دستگاه خودروی حامل بار قاچاق را که شامل کالای خانگی، منسوجات، دخانیات و انواع لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی بود را توقیف کنند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: متأسفانه تردد خودروهای حامل بار قاچاق باتوجه به شرایط ترافیکی شهر دورود مخاطراتی را برای شهروندان و رهگذران در کوچه و خیابان این شهر به‌وجود آورده‌است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود عنوان کرد: در اجرای دستور سلسله‌مراتب باهمه توان با موضوع قاچاق و تردد خودروهای حامل بار در این شهرستان برخورد خواهیم کرد.

وی به دستگیری ۲۳ متهم در رابطه با این پرونده اشاره و بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی شدند.

کشف انواع مواد مخدر در دورود ۱۷۰ درصد افزایش یافت

قاسمی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: فرمانده انتظامی و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر دورود در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته با هماهنگی مقام قضایی موفق به توقیف یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر و کشف ۷۱ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی با بیان اینکه در شهریورماه امسال در یک ماه گذشته موفق به کشف و ضبط ۱۱۲ کیلوگرم انواع مخدر شده‌ایم، افزود: در ۶ ماه اول سال ۹۸، ۱۷۰ درصد افزایش کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را در شهرستان دورود داشته‌ایم.
سجادفلاحی

لینک کوتاه : https://gaharnews.ir/?p=643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.